تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
2

هیات امنایی شدن مدارس دولتی در البرز ملغی شد

  • کد خبر : 224195
  • 17 شهریور 1400 - 13:18
هیات امنایی شدن مدارس دولتی در البرز ملغی شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود در جامعه مدارس دولتی مناطق حاشیه استان که قرار بود هیأت امنایی شوند به فعالیت خود تحت عنوان گذشته ادامه خواهند داد.

به گزارش کمال مهر ،سالار قاسمی، مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز، در رابطه با هیئت امنایی شدن مدارس مناطق دولتی حاشیه استان البرز، گفت: تعداد این مدارس بالا و قابل توجه نبود اما با توجه به وضعیت اقتصادی موجود در جامعه و دغدغه‌های مطرح شده این قضیه ملغی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اینکه ما نیز همسو و همفکر امام جمعه محترم کلانشهر کرج هستیم و دغدغه قشر ضعیف جامعه را داریم، تصریح کرد: پس از رصد شرایط و مشورت با نماینده ولی فقیه در البرز موضوع هیئت امنایی شدن مدارس مناطق حاشیه‌ای که حدود ۲ الی ۳ مورد بود لغو شد.

وی با اشاره به اینکه هیئت امنایی شدن مدارس به تصویب شورای آموزش و پرورش شهرستان مربوطه رسیده بود، یادآور شد: ابعاد این موضوع بررسی شد بود اما با توجه به اینکه دغدغه اول ماه توسعه امر آموزش و تربیت نسل جوان است در این راستا ضمن درنظر گرفتن اقتصادی موجود در جامعه از هیچ کمکی به اولیای محترم دانش آموزان دریغ نخواهیم کرد.

این مقام مسئول در خصوص مطرح شدن نام یکی از مدیران مجموعه آموزش و پرورش استان به عنوان فرماندار دولت جدید در یکی از شهرستان‌های البرز، تصریح کرد: این موضوع به هیچ وجه درست نیست توصیه می‌کنیم مدیران آموزش و پرورش قدر و قیمت این مجموعه عالی و گرانقدر را بدانند قرار نیست هیچ یک از مدیران آموزان و پرورش به عنوان فرماندار شهرستان‌های البرز انتخاب شود.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=224195

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x