تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

شوخی بیژن بنفشه خواه با رانندگان بی‌قانون + عکس

  • کد خبر : 197499
  • 21 مرداد 1396 - 0:12
شوخی بیژن بنفشه خواه با رانندگان بی‌قانون + عکس

بیژن بنفشه خواه با انتشار تصویری از خود در اینستاگرام، با رانندگانی که قانون را زیرپا می گذارند، شوخی کرد.

به گزارش «کمال مهر»؛ بیژن بنفشه خواه بازیگر سینما و تلوزیون، بازیگر سینما و تلوزیون با انتشار تصویری از خود در حالی که سوار بر تانکی است، در اینستاگرام باترافیک اتوبان صدر و رانندگانی که قوانین را زیرپا می گذارند، شوخی کرد.

بیژن بنفشه خواه در صفحه اینستاگرام خود نوشت: “این وسیله نقلیه رو تازه خریدم به دو دلیل: اول برای پل صدر؛ اونهایی که فکر میکنن زرنگن و از توی خط اضطرار میرن، وقتی که بقیه تو ترافیک ایستادن، من میخوام با این ماشین کوچولو از روشون رد شم!

دوم برای اوناییکه اوناهم فکر میکنن زرنگن و خروجی اتوبان رو در ترافیک از خط سوم و چهارم و آخرین جای ممکن وارد خروجی میشن اونم با کمال وقاحت و بازور، از روی اینها هم دوست دارم رد شم و لهشون کنم!

دوست داشتم از روی اونهایی هم که بین دو خط نمیرن با این ماشین رد شم ولی فعلا امکان پذیر نیست چون خودمم مجبور میشم در ترافیک بین دو خط نرم از بس که در ترافیک فشرده میشیم و آینه بغلهامون با آینه بغلهای ماشینهای کناری دائما در خوش و بش هستن. اگه این قضیه بین دو خط رفتن درست بشه درصد زیادی از ترافیک کم میشه. که البته فکر کنم یه پنجاه سالی کار داره! و در آخر اینکه خدا خرشو شناخت شاخش نداد”.

تانک سواری بیژن بنفشه خواه و شوخی‌اش با ترافیک صدر +عکس

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=197499

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x