تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

معرفی نرم‌افزار clipper plus؛ اپلیکیشنی که حافظه موقت گوشی شما را افزایش می‌دهد

  • کد خبر : 195395
  • 03 مرداد 1396 - 10:00
معرفی نرم‌افزار clipper plus؛ اپلیکیشنی که حافظه موقت گوشی شما را افزایش می‌دهد

با نرم افزار کلیپر ۲۰ متن کپی شده آخر خود را در دسترس داشته باشید.

به گزارش«کمال مهر»؛ عمل کپی کردن متون مختلف  در گوشی به طور روزانه ممکن است بار ها اتفاق بیفتد اما کاربر  تنها به آخرین متنی که کپی کرده با پیست – past کردن (بازنشانی) دسترسی دارد.

به محلی که به طور موقت مطالب کپی شده ذخیره میشوند کلیپ بورد میگویند.

حال فرض کنید متن مهمی را کپی کرده اید و اتفاقی پیش می آید که فراموش میکنید آن را در محل مورد نظرتان Past کنید و در آن میان متن دیگری را کپی میکنید در این حالت متن اول را ازدست داده اید و برای بدست آوردن آن دوباره باید به محل متن رفته و آن را مجدد کپی کنید که موجب تلف شدن وقت میشود اتفاقی که بار ها برای هر کاربری افتاده است . اگر امکانی وجود داشت که میشد به کپی های قبلی در کلیپ بورد دسترسی داشته باشیم ، کار با گوشی تلفن همراه بسیار آسان تر می شد.

در زمانی  دیگر ممکن است بخواهید قسمت های مختلفی از یک متن را   از  مرورگرتان کپی کرده و در نرم افزار دیگر مثل تلگرام بازنشانی یا Past کنید. برای هر قسمت از متن باید یک بار از مرورگر به تلگرام و بالعکس رفت و آمد کنید. در این حالت هم اگر به چند کپی آخرتان دسترسی داشته باشید میتوانید ابتدا همه قسمت ها را کپی، سپس تجمیع و Past کنید.

همه این کارها  با نرم افزار کلیپر ممکن خواهد بود ،  این برنامه کم حجم در دو نسخه رایگان و pro برای گوشی های اندرویدی عرضه شده است که نسخه پولی آن برخی از محدودیت های نسخه رایگان را ندارد ، اما  نسخه مجانی هم کار عموم کاربران را راه می اندازد.

معرفی نرم افزار clipper plus ؛ اپلیکیشنی که حافظه موقت گوشی شما را افزایش میدهد.

نرم افزار clipper plus   پس از اولین اجرا در گوشی در پس زمینه فعال می ماند و تعداد ۲۰ متن کپی شده آخر در کلیپ بورد را که اصطلاحا به آن کلیپ هم میگویند ، ذخیره می کند ، البته این تعداد را میتوان در نسخه خریداری شده افزایش هم داد.

clipper در منوی نوتیفیکیشن بار اندروید هم قابل دسترسی سریع است و این موضوع کار با آن را بسیار آسان میکند .

وقتی وارد این نرم افزار می شوید در بالای صفحه با سه قسمت  Lists ، Clipboard ، Snippets مواجه خواهیم شد که مهمترین آن ها همان قمست Clipboard است  که کپی های شما در آن ذخیره میشود.

برای متن های مهمی که دارید و میخواهید آن ها را برای مدتی داشته باشید  هم میتوانید آن را در همان قسمت Clipboard  ، پین  یا سنجاق کنید تا همیشه در ابتدای ۲۰ کلیپورد آخر باقی بماند و یا میتوانید آن را به قسمت Snippets منتقل کنید.به عبارت دیگر قسمت Snippets  کاربرد دفتر یادداشت را هم برای شما دارد.

در قسمت لیست ها هم میتوانید زبانه های دیگر مانند Snippets   به صورت دلخواه ایجاد کنید.

یکی از نکات مهم در استفاده از این نرم افزار این است که وقتی  یک متن را کپی می کنید و سپس به داخل برنامه کلیپر میروید  در کنار هر کلیپ یا متن کپی شده یک آیکون علامت  (I) میبینید که با کلیک بر روی آن امکانات زیر را در اختیار شما میگذارد.

  • مشاهده کامل متن کپی شده یا کلیپ
  • ویرایش متن
  • حذف متن
  • پین یا سنجاق کردن متن
  • انتقال کلیپ به قسمت (زبانه ) های دیگر
  • اشتراک گذاری متن کپی شده
  • انتخاب چندگانه کلیپ ها

گفتنی است که اگر چند کلیپ را بخواهید به هم بچسبانید پس از انتخاب همه آن ها  میتوانید در قسمت بالا سمت راست روی آیکون سه نقطه کلیک کرده و با انتخاب گزینه  Merge آنها را به هم متصل کنید. و حتی قبل از اتصال ترتیب آنها را مشخص کنید.

معرفی نرم افزار clipper plus ؛ اپلیکیشنی که حافظه موقت گوشی شما را افزایش میدهد.

در گوشی های با منوی فارسی ، زبان این نرم افزار نیز به این زبان شیرین تغییر میکند و در نتیجه معادل فارسی همه اصطلاحاتی که گفتیم نمایش داده خواهد شد.

 نرم افزار clipper plus را میتوانید از اینجا دانلود کنید.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=195395

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x