تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1

مهاجم سرخپوشان در آستانه جدایی/برانکو چشم انتظار سربازها

  • کد خبر : 192740
  • 17 خرداد 1396 - 6:53

سرخپوشان پایتخت همچنان به دنبال جذب بازیکنان مدنظر برانکو برای فصل بعد هستند.

مهاجم سرخپوشان در آستانه جدایی/برانکو چشم انتظار سربازهابه گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» سرخپوشان پایتخت قبل از فصل نقل و انتقالات شجاع خلیل زاده و گادوین منشا را به خدمت گرفتند و اکنون هم به دنبال جذب سایر بازیکنان مدنظر برانکو هستند.

برانکو بعد از پایان فصل شانزدهم لیست ورودی و خروجی بازیکنان را به باشگاه داده است تا تیم پرسپولیس برای فصل بعد تقویت شود.
سرمربی پرسپولیس به دنبال حفظ شاکله اصلی تیم است اما چند بازیکن از جمله محمد امین آرام طبع، شهاب کرمی، سامان نریمان جهان، رضا کرملا چعب و حامد آقایی را برای فصل بعد نمی خواهد و آنها را در لیست مازاد قرار داده است. همچنین برانکو به باشگاه اعلام کرده که کرملا چعب و آقایی را به تیم های دیگر قرض بدهد.
به هر حال لیست بزرگسالان پرسپولیس با احتساب جدایی ۳ بازیکن بزرگسالش و جذب خلیل زاده و منشا ۱۵ نفر می شود. همچنین سروش رفیعی و کامیابی نیا هنوز تمدید نکردند و امیری، طارمی و بیرانوند هم با پیشنهاداتی مواجه هستند و شاید فصل آینده لژیونر شوند.
پرسپولیس علاوه بر حفظ شاکله اصلی تیم خود قصد دارد چند بازیکن از جمله سیامک نعمتی را هم برای پست جناح چپ خود جذب کند. همچنین برانکو خواستار تعیین تکلیف عالیشاه و نوراللهی شده است که وضعیت استعلام کسری خدمت این دو بازیکن تا پایان خرداد ماه مشخص می شود.
اگر نوراللهی و عالیشاه نتوانند به پرسپولیس بپیوندند در آن صورت باشگاه به سراغ جذب بازیکنان جدید می رود.
گفته می شود ابولفضل درویش وند، طاهرخانی، محرمی ومحمد رحمتی جزو بازیکنان زیر ۲۳ سال هستند که برانکو خواستار حفظ این بازیکنان شده است. البته علیپور با توجه به سنش امسال جزء بازیکنان بزرگسال شناخته می شود و وی جای خالی یک بازیکن بزرگسال پرسپولیس پر می کند.
علیپور با حضور منشا، طارمی و  امیری می داند که فصل آینده هم در ترکیب اصلی پرسپولیس جایی ندارد. براین اساس وی خواهان جدایی از این تیم شده است اما مسئولان پرسپولیس برای صدور رضایت نامه وی درخواست مبلغ بالایی کردند. علیپور از لیگ ستارگان قطر پیشنهاد دارد اما برای حضور در این لیگ هنوز نتوانسته رضایت نامه خود را دریافت کند.
به هر حال باید دید مسئولان پرسپولیس می توانند نفرات مدنظر برانکو را برای فصل بعد جذب کنند یا نه!
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=192740

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x