تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
0

تمدید تحریم ۱۰ ساله نقض برجام است/ بدانند قطعا جمهوری اسلامی واکنش نشان خواهد داد/برنامه‌ دشمن «نفوذ» و «رقیب درست کردن» برای بسیج است+فیلم

  • کد خبر : 171370
  • 03 آذر 1395 - 14:29
تمدید تحریم ۱۰ ساله نقض برجام است/ بدانند قطعا جمهوری اسلامی واکنش نشان خواهد داد/برنامه‌ دشمن «نفوذ» و «رقیب درست کردن» برای بسیج است+فیلم

رهبر معظم انقلاب فرمودند: دولت کنونی آمریکا در قضیه توافق هسته‌ای تخلفهای متعددی تا الان انجام داده است؛ تازه ترینش تمدید تحریم ده ساله است، اگر این تحریم بشود قطعا نقض برجام است و بدانند قطعا جمهوری اسلامی در برابر آن واکنش نشان خواهد داد.

جمعی از فرماندهان بسیج و بسیجیان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردندبه گزارش گروه سیاسی«کمال مهر»؛ به مناسبت فرارسیدن هفته‌ی بسیج، جمعی از فرماندهان بسیج و بسیجیان سراسر کشور، صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبرانقلاب در دیدار امروز با بسیجیان فرمودند: راهپیمایی عظیم و باشکوه اربعین حقیقتا یک پدیده عظیم تاریخی و الهی است و نشاندهنده این است که این راه، راه عشق همراه بصیرت است، باید این نعمت را شکرگزاری کرد و شکرش به اینست که آن روحیات، برادری، مهربانی و آن توجه به ولایت که در حال پیاده روی داشتید را حفظ کنید.

ایشان افزودند: بسیج یک پدیده شگفت آور دوران انقلاب بود و امام خمینی از طرف پروردگار ملهم شده بود این پدیده را بوجود بیاورد. بدین معنا که سرنوشت انقلاب را بسپارد به دست جوانها، از برنامه‌های دشمن درمورد بسیج، “نفوذ” و” ایجاد خطوط موازی و رقیب درست کردن برای بسیج و افسران جنگ نرم” است، باید مراقب بود.

رهبر معظم انقلاب تصریح کردند: دولت کنونی آمریکا در قضیه توافق هسته‌ای تخلفهای متعددی تا الان انجام داده است؛ تازه ترینش تمدید تحریم ده ساله است، اگر این تحریم بشود قطعا نقض برجام است و بدانند قطعا جمهوری اسلامی در برابر آن واکنش نشان خواهد داد.

این خبر درحال تکمیل است….

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=171370

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x