تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
1

بی‌رحم ترین مادر و پدر دنیا به حبس ابد محکوم شدند/پسر ۱۲ ساله هر روز تا پای مرگ می‌رفت+عکس

  • کد خبر : 16254
  • 03 بهمن 1392 - 8:21
بی‌رحم ترین مادر و پدر دنیا به حبس ابد محکوم شدند/پسر ۱۲ ساله هر روز تا پای مرگ می‌رفت+عکس

براساس حکم دادگاه فلوریدا پدر و مادری بی‌رحمی که پسر ۱۲ ساله را به مدت دو سال در کمد لباس زندانی کرده بودند به ۱۲۰ سال زندان محکوم شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر، به نقل از اسوشیتدپرس متهمان پرونده شارون گلاس ۴۹ ساله نامادری و همسرش مایکل مارشال ۴۰ ساله پسر ۱۲ ساله خود را به مدت دو سال در کمد لباس محبوس کرده بودند.

این والدین بی‌‌رحم مایکل را به حدی گرسنگی داده بودند که قادر به ایستادن بر روی پاهای خود نبود و پس از گذشت وی توسط حمله ضربتی ماموران پلیس بسیار لاغر و حدود ۱۸ کیلوگرم از خانه مخوف پدر نجات یافت.

قاضی پرونده ادوارد استوارت به نقل از این خبرگزاری گفت: شارون نامادری شیطان صفت را به ۸ فقره سوء استفاده کودکان محکوم کرد و مایکل به خاطر آگاهی داشتن از ماجرا و همدستی با همسرش گنه کار شناخته شد.

شارون متهم ردیف اول پرونده در طول دادرسی در دفاع از خود به قاضی گفت: وی قصد داشت همسرش را ترک کند اما بارها از سوی مایکل تهدید بزرگ شده بوده و به همین خاطر چاره‌ای جز ماندن در آن خانه را نداشت.

این زوج سال ۲۰۱۲ پس از گزارش همسایگان مبنی بر مفقود شدن فرزند آنان به پلیس دستگیر شدند.

پسر مایکل که نامش ذکر نشده به قاضی دادگاه گفت: در زمان اسارت صد بار به دلیل گرسنگی تا پای مرگ رفتم و با وجود التماس‌های بسیار با زهم پدر و نامادری‌ام در قفل شده را باز نمی‌کردند تا به من غذای کافی بدهند و آنقدر مرا سیر می‌کردند تا زنده بمانم و عذاب بکشم.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=16254

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x