تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

  • کد خبر : 11213
  • 14 دی 1392 - 11:59

نکته مهم در مورد این خودرو دقیقا جنس بدنه است که از تراشیده شدن ۵ تن یخ به این روز در آمده و تمامی اعضای آن به غیر از موتور و شاسی خودرو نیز یخی هستند.

 

 

به گزارش گروه خواندنی های کمال مهر، همیشه سوار شدن در یک خودروی منحصر به فرد می تواند جذابیت های خود را به همراه داشته باشد اما اینکه شما خودرویی سوار شوید که مطئنا هیچکس دیگری در دنیا نمی تواند از آن استفاده کند حتما شگفت انگیز خواهد بود، برای این مورد می تواند “نیسان یخی” را یاد کنیم.

یک گروه طراحی کانادایی به نام “Iceculture ” همزمان با فرارسیدن کریسمس و زمستان خودرویی جالب طراحی کردند که  درنوع خود رقیب ندارد. این خودروی عجیب نمونه ای از یک “جیم سیلورادو” محصول سال ۲۰۰۵ است که البته با یخ ساخته شده است.

نکته مهم این خودرو دقیقا جنس بدنه است که از تراشیده شدن ۵ تن یخ به این روز در آمده و تمامی اعضای آن به غیر از موتور و شاسی خودرو نیز یخی هستند. این گروه پس از تمام شدن مراحل ساخت توانسته اند آن را ثبت و برایش پلاک هم بگیرند.

این خودرو در محیطی بسیار سرد و در دمای منحای ۱۰ درجه ساخته شده است و تا به حال تنها ۴ کیلومتر در سطح شهر حرکت کرده است و البته این مسافت را نیز تنها برای رسیدن به رکورد گینس پیموده است. این مسیر تماما توسط خبرنگاران و البته ناظرین گینس مشاهده شده است.

سرپرست این گروه در مورد کار خود می گوید ابتدا باورمان نمی شد که خودرو بتواند سالم بماند چون دمای موتور و البته آهن داغ شاسی خودرو را آب می کرد ولی به هر حال توانستیم این رکورد را به ثبت رسانده و خودرویمان را جاودانه کنیم.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=11213

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x