تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

برای دیدن جشنواره خرمالو به پارک ایران کوچک بیایید

  • کد خبر : 228356
  • 01 آذر 1400 - 10:50
برای دیدن جشنواره خرمالو به پارک ایران کوچک بیایید

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری از برگزاری اولین جشنواره خرمالو در پارک ملی ایران کوچک از دهم تا دوازدهم آذرماه خبر داد.

به گزارش کمال مهر ،پیمان بضاعتی پور، رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری گفت: باهدف معرفی هویت فرهنگی و تاریخی و به‌منظور آشنایی مردم با محصولات این استان جشنواره خرمالو در پارک ملی ایران کوچک برگزار می‌شود.

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری  افزود: برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها می‌تواند به معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های گردشگری شهر کرج کمک کند.

او بابیان این که بخش عمده باغات شهر کرج و حومه استان البرز به درختان میوه ازجمله خرمالو اختصاص دارد، گفت: از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت شهری و شورای ششم صیانت از باغ‌ها، فضای سبز، میراث‌های طبیعی و دارایی‌های ارزشمند شهر است.

بضاعتی پور افزود: جشنواره خرمالو ۱۰ تا ۱۲ آذرماه در محل پارک ملی ایران کوچک برگزار می‌شود و این جشنواره فقط برگزاری یک رویداد برای عرضه محصولات نیست بلکه در کنار آن دیگر جشنواره‌های فرهنگی، هنری و کارگاه‌هایی برای کودکان و خانواده‌ها نیز پیش‌بینی‌شده است.

انتهای پیام /ر. ن

وی برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و موضوعی را لازمه پویایی شهر عنوان کرد و افزود: تا پایان سال جشنواره‌های مختلفی در حوزه‌های گردشگری برای اجرا در پارک ملی ایران کوچک برنامه‌ریزی‌شده تا زمینه‌های سرمایه‌گذاری در شهر و جذب گردشگر بیش‌ازپیش فراهم شود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=228356

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x