تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

هدف “بانک مسکن” خواباندن پروژه‌های “مسکن مهر پردیس” است/ تعویق زمان تحویل واحدهای پردیس

  • کد خبر : 40418
  • 04 خرداد 1393 - 12:36
هدف “بانک مسکن” خواباندن پروژه‌های “مسکن مهر پردیس” است/ تعویق زمان تحویل واحدهای پردیس

ولی پور گفت: به دلیل اجتناب بانک مسکن از پرداخت فرآیندهای مالی مسکن مهر، ساخت تمامی پروژه‌های مسکن مهر پردیس کند شده است.

کمال مهر:حسن ولی پور، سرپرست شرکت عمران پردیس ؛ با توجه به اقدامات اخیر خارج از رویه معمول دو سال گذشته بانک مسکن در فرآیندهای مالی مسکن مهر، گفت: در صورت ادامه یافتن این رویه از جانب بانک مسکن احتمال توقف پروژه‌های مسکن مهر غیرقابل اجتناب است.

وی در ادامه افزود: شعبه شمال شرق بانک مسکن تهران از تاریخ ۳/۲/۹۳ از پرداخت فرآیندهای مالی مسکن مهر از جمله هزینه‌های زیربنایی، روبنایی، پرداخت حساب ناظران از سوی محل آورده متقاضیان  اجتناب کرده و همین امر باعث کند شدن پیشرفت پروژه‌ها شده  است.

ولی پور در ادامه اظهار داشت: طی یک ماه اخیر مهندس نریمان و مهرآبادی معاونان وزیر راه و شهرسازی چند نامه و جلسه با مدیر عامل بانک مسکن داشته‌اند ولی تا کنون به هیچ نتیجه‌ای نرسیده‌اند.

وی افزود: به دلیل مشکلات مالی اکثر پیمانکاران و ناظران ساختمان از کار عقب نشینی کرده‌اند و موجب خوابیدن کار اکثر پروژه‌ها شده است.

سر پرست شرکت عمران پردیس با اشاره به اینکه به نظر می‌رسد هدف بانک مسکن خواباندن پروژه‌های مسکن مهر پردیس است، گفت: در صورتی که ناظر یا پیمانکار بالا سر پروژه نباشد، امکان تکمیل شدن پروژه وجود ندارد.

ولی پور در ادامه تصریح کرد: تاکنون خسارات بسیاری به پروژه‌های و متقاضیان مسکن مهر وارد شده و زمینه ایجاد بی‌اعتمادی میان صاحبان و ناظران ساختمان شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مقرر شده بود بسیاری از پروژه‌های مسکن مهر تا پایان شهریور ماه به متقاضیان تحویل داده شود ولی به دلیل ایجاد مشکل مالی از سوی بانک مسکن بهره‌برداری از پروژه‌ها به تاخیر افتاده است.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=40418

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x