تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
1

خط فکری عضو هیئت مؤسس مدرسه جنجالی غرب تهران +تصاویر

  • کد خبر : 212857
  • 10 خرداد 1397 - 0:29
خط فکری عضو هیئت مؤسس مدرسه جنجالی غرب تهران +تصاویر

صفحه اینستاگرام یکی از اعضای هیئت مدیره مدرسه‌ای که در آن ۱۶ دانش‌آموز آزار جنسی دیدند نشان‌دهنده حمایت وی از مسیح علی‌نژاد است.

خط فکری سیاسی یکی از اعضای هیئت مؤسس مدرسه‌ای که در آن ۱۶ دانش‌آموز آزار جنسی دیدند +عکسبه گزارش«کمال مهر»؛ صفحه اینستاگرام متعلق به یکی از اعضای هیئت مدیره مدرسه ای در غرب تهران که در آن چندین نوجوان مورد آزار قرار گرفتند نشان دهنده عدم پایبندی وی به احکام مهم اجتماعی اسلام همچون حجاب و عدم اعتقاد به برخی اصول اساسی نظام جمهوری اسلامی  است.

وی مطالبی در اینستاگرام خود منتشر کرده که حاکی از حمایت وی از طرح مخالفت با حجاب اجباری است که توسط مسیح علینژاد و سایر عناصر ضداسلام و ضد نظام از آن سوی مرزها در راستای از هم پاشیدن خانواده ایرانی برای دختران این سرزمین تجویز می‌شود.

از چند روز پیش  خبری به طور گسترده در فضای مجازی پیچید که  خشم و عصبانیت  مردم را برانگیخت؛ خبر آزار جنسی دانش آموزان در یکی ازمدارس متوسطه دوم  در منطقه۲ واقع در غرب تهران.  این اتفاق آنچنان تاسف بار و اندوهناک بود که مقام معظم رهبری شب گذشته طی دستوری به رئیس قوه قضاییه خواستار آن شدند تا پس از محاکمه متهمان، سریعا حدود الهی در رابطه با این افراد اجرا شود.

طبق اظهارات رئیس آموزش و پرورش این مطقه، فرد خاطی که از پرسنل آزاد بود تحویل مراجع قضایی شده است. مدیر این مدرسه غیردولتی هم برکنار شده و در حال حاضر سرپرستی جدید برای مدرسه انتخاب شده است. در انتها آرزو می‌کنیم تا دیگر شاهد هیچ اتفاق ناگوار اینچنینی در هیچ یک از مدارس کشورمان نباشیم.

مطالب منتشرشده در صفحه اینستاگرام این عضو هیئت مؤسس را در ادامه می‌بینید.

خط فکری سیاسی عضو هیئت مدیره مدرسه‌ای که در آن ۱۶ دانش‌آموز آزار جنسی دیدند +عکس

خط فکری سیاسی یکی از اعضای هیئت مؤسس مدرسه‌ای که در آن ۱۶ دانش‌آموز آزار جنسی دیدند +تصاویر

خط فکری سیاسی یکی از اعضای هیئت مؤسس مدرسه‌ای که در آن ۱۶ دانش‌آموز آزار جنسی دیدند +تصاویر

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=212857

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x