تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
1

عکس هایی از جشن تولد لاکچری لیلا اوتادی

  • کد خبر : 197082
  • 16 مرداد 1396 - 8:29
عکس هایی از جشن تولد لاکچری لیلا اوتادی

  به گزارش«کمال مهر»لیلا اوتادی بازیگر بسیار خوب و پرطرفدار سینماو تلویزیون  ایران که با فیلمچشمان سیاه ایرج قادری وارد دنیای بازیگری شد و توانست جایگاه خود را در بین مخاطبان سینما و تلویزیون باز کند وارد سن ۳۴ سالگی شد و به همین مناسبت جشن تولدی با حضور هنرمندانی چون شقایق فراهانی و شبنم فرشادجو ترتیب داد. […]

 

به گزارش«کمال مهر»لیلا اوتادی بازیگر بسیار خوب و پرطرفدار سینماو تلویزیون  ایران که با فیلمچشمان سیاه ایرج قادری وارد دنیای بازیگری شد و توانست جایگاه خود را در بین مخاطبان سینما و تلویزیون باز کند وارد سن ۳۴ سالگی شد و به همین مناسبت جشن تولدی با حضور هنرمندانی چون شقایق فراهانی و شبنم فرشادجو ترتیب داد. شبنم فرشادجو با انتشار این عکس از تولد لیلا اوتادی نوشت:

 

تولد لیلای عزیز دل با شقایق گل همیشه عاشق…

 

عکس هایی از جشن تولد لاکچری لیلا اوتادی

 

عکس هایی از جشن تولد لاکچری لیلا اوتادی

 

لیلا اوتادی متولد ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در محله شمیران ، تهران دارای مدرک معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. وی در سال ۱۳۸۱ با بازی در فیلم چشمان سیاه به کارگردانی ایرج قادری وارد عرصه بازیگری شد. او با بازی در سریال مهر و ماه سید فیاض موسوی دیده شد.

 

عکس هایی از جشن تولد لاکچری لیلا اوتادی

 

لیلا اونادی در سال ۱۳۸۵ اولین کار مناسبتی خود را در سریال آخرین گناه به کار گردانی حسین سهیلی زاده بازی میکند. این سریال در میان سریال های ماه رمضان۱۳۸۵ از بقیه محبوبتر بوده است و موضوع آن حول محور چشم برزخی می گردد.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=197082

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x