تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

۴ مرد و یک زن خلافکار پیشوا دستگیر شدند/ از کودک آزاری تا سرقت مقرون به آزار در پرونده متهمان

  • کد خبر : 57128
  • 14 مهر 1393 - 10:54
۴ مرد و یک زن خلافکار پیشوا دستگیر شدند/ از کودک آزاری تا سرقت مقرون به آزار در پرونده متهمان

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا از دستگیری پنچ سارق خبر داد و گفت: این متهمان که به صورت باند اقدام به سرقت می‌کردند،جرائمی از قبیل انواع سرقت، حمل و توزیع مواد مخدر، کودک آزاری، سرقت مقرون به آزار، ضرب و شتم و… را در سوابق کیفری خود دارند.

کمال مهر:سرهنگ سلمان آدینه وند فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا در تشریح این خبر گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان پیشوا باند پنج نفره سرقت متشکل از ۴ مرد و یک زن که اقدام به انواع سرقت خودرو، موتورسیکلت، منزل و قطعات و لوازم اتومبیل می‌کردند متلاشی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا با اشاره به افزایش واحد‌های گشتی در مناطق جرم خیز ادامه داد: گشت نامحسوس پلیس آگاهی در حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو که در بیابان‌‌ رها شده و فردی در حال پرسه زنی در اطراف آن بود مشکوک شده و ضمن استعلام پلاک و اطمینان از سرقتی بودن آن بلافاصله فرد مظنون را دستگیر می‌کنند.

این مقام انتظامی افزود: در بازجویی های فنی و تخصصی از فرد مظنون و اخذ سوابق کیفری وی مشخص شد که نامبرده از سارقان حرفه‌ای و تحت تعقیب می‌باشد.

سرهنگ آدینه وند با اشاره به دستگیری چهار نفر از همدستان متهم دستگیر شده در پی اعترافات وی، ادامه داد: همدستان این متهم که متشکل از سه مرد و یک زن می‌باشند طی سه عملیات جداگانه دستگیر و بلافاصله تحت بازجوئی تخصصی قرار گرفتند.

وی در ادامه  با اشاره به اینکه متهمان در اعترافات خود به ۱۱ فقره سرقت اعم از پنج فقره سرقت موتور سیکلت، یک فقره سرقت خودرو و پنج فقره سرقت منزل، اعتراف کردند افزود: اعضای این باند مجموعا بالغ بر ۳۰ فقره پرونده کیفری را در سوابق مجرمانه خود دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا با تاکید بر کشف یک دستگاه خودروپژو، یک دستگاه موتورسیکلت، دو فقره گوشی مسروقه، تبلت و یک دستگاه ضبط پخش خودرو در مخفیگاه متهمان خاطر نشان کرد: این باند جرائمی از قبیل انواع سرقت، حمل و توزیع مواد مخدر، کودک آزاری، سرقت مقرون به آزار، ضرب و شتم و… را در سوابق کیفری خود دارند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=57128

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x