تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024
1

گل طلایی سپاهان اولین شکست درخشان را رقم زد/ اولین برد نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر

  • کد خبر : 56734
  • 11 مهر 1393 - 21:42
گل طلایی سپاهان اولین شکست درخشان را رقم زد/ اولین برد نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر

پرونده بازی‌های هفته یازدهم لیگ برتر روز جمعه ۱۱مهر ماه با انجام ۴ دیدار بسته شد، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته طلایی پوشان اصفهان موفق شدند پرسپولیس را با یک گل دیرهنگام در وقت های اضافه شکست دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی کمال مهر، بازی‌های هفته یازدهم روز جمعه با انجام ۴ دیدار به پایان رسید و بازی دو تیم فوتبال سپاهان و پرسپولیس حساس‌ترین بازی این روز بود که تا لحظات پایانی با نتیجه تساوی بدون گل پیگیری می شد اما گل دیرهنگام مهدی شریفی باعث شد تا سپاهان این دیدار را برنده از زمین بیرون بیاید.

**سپاهان-پرسپولیس؛ شوک ثانیه های پایانی سپاهان به پرسپولیس

زردپوشان اصفهانی روز جمعه ساعت ۱۸:۳۰  دقیقه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان پذیرای تیم فوتبال پرسپولیس بود. در حالی که دیدار این دو تیم تا لحظات پایانی با نتیجه تساوی بدون گل پیگیری می شد با گل دیرهنگام مهدی شریفی سپاهانی ها برنده بازی شدند.

قضاوت این دیدار بر عهده علیرضا فغانی بود.

سپاهان پس از حملات مکرر روی دروازه پرسپولیس در وقت اضافه نیمه دوم در نهایت با سانتر حاج‌صفی و پاس به بیرون خلعتبری و ضربه شریفی تا دقیقه ۹۳ به گل رسید و با حفظ این گل به سه امتیاز ارزشمند این مسابقه رسید.

**نفت مسجد سلیمان ۲- ۱ فولاد خوزستان؛ اولین پیروزی نفت مسجد سلیمان مقابل شاگردان اسکوچیچ

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان روز جمعه ساعت ۱۷ و ۲۰ دقیقه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی پذیرای تیم فوتبال فولاد خوزستان بود. این بازی در نهایت با پیروزی ۲ بر یک نفت مسجدسلیمان به پایان رسید.

تیم نفت مسجد سلیمان که بعد از تغییر و تحولات در کادر فنی‌اش و آمدن مکوندی به جای باقری‌نیا امیدوار بود نخستین بردش را در لیگ برتر بدست آورد به این هدف خود رسید و پیروزی را مقابل یکی از تیم های مدعی جدول تجربه کرد.

سروش رفیعی دقیقه ۳۴ فولاد خوزستان را به گل رساند اما با دو گلی که در دقیقه ۴۴ توسط لوییز کارلوس دو سانتوز و دقیقه ۴۵ توسط حسین مالکی به ثمر رسید نفت مسجدسلیمان با پیروزی به رختکن رفت.
در نیمه دوم بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد و نفت مسجد سلیمان بیشتر به دنبال حفظ برتری خود در نیمه اول و کنترل بازی بود.
این پیروزی اولین برد نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر است. قضاوت این مسابقه بر عهده بابک وسیله‌بر بود.

** سایپای البرز ۰- ۱ تراکتورسازی؛ سرخپوشان تبریز همچنان صدرنشین

نارنجی پوشان سایپا روز جمعه ساعت ۱۶ در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف شاگردان خطیبی رفتند و با دریافت یک گل بازی را به این تیم واگذار کردند.

قضاوت این دیدار بر عهده تیم داوری سید مهدی سید علی، حسن کامرانی فر و یعقوب حجتی بود.

تک گل دیدار را دلیر در دقیقه ۱۱ برای تراکتورسازی به ثمر رساند.
 

ترکیب دو تیم به این شرح بود:
سایپا: حامد فلاح زاده، مهدی ترابی، ابراهیم شکوری(۷۱-حکیم نصاری)، وحید محمدزاده، مجید ایوبی، علی علیزاده، علی زینالی(۵۳- سید مهدی سید صالحی)، ابراهیم صادقی، کاوه رضایی، محمد نزهتی (۷۵-مجتبی رمضانی)و میلاد میداودی
سرمربی:مجید جلالی

تراکتورسازی: داود نوشی‌صوفیانی، خالد شفیعی، میرهانی هاشمی، احمد آل نعمه(۴۶-شهریار شیروند)، محمد ایران‌پوریان شاهین ثاقبی(۸۵- دیتمار بیکای)، سامان نریمان‌جهان ، فرشاد احمدزاده(۶۰-احمد کامدار)، مهدی کیانی، محسن دلیر و لوسیانو ادینهو
سرمربی:رسول خطیبی

تک گل این دیدار روی ارسال نریمان جهان بود که توپ به ادینیو رسید که او توپ را با ضربه سر به دلیرپاس داد و دلیر هم با سر گل تراکتور را به ثمر رساند.

** پیکان تهران ۰ – ۱ صبای قم؛ دروازه رحمتی بسته نماند

تیم فوتبال پیکان تهران روز جمعه ساعت ۱۷ و ۱۰ دقیقه در ورزشگاه دستگردی پذیرای تیم فوتبال صبای قم بود.به عقیده بسیاری از کارشناسان سید مهدی رحمتی چهره ویژه این بازی بود چرا که وی از سوی کی‌روش به تیم ملی دعوت شده و البته دروازه اش یکبار در این دیدار باز شد تا صبا با نتیجه یک بر صفر از زمین بیرون برود.

قضاوت این دیدار بر عهده تیم داوری پیام حیدری،کمک ها: علیرضا ایلدروم،اسد حاج محمد بود.

تک گل مسابقه را مارکو آیوبل(۸۹) ازصبا به ثمر رساند.

ترکیب بازیکنان دو تیم به شرح زیر بود:

پیکان:مهدی رحمتی، حمیدرضا دیوسالار، جی لوید ساموئل(۴۶-معمرسوراکا)، محمد نصرتی، آرمان قاسمی، سیاوش یزدانی، صادق بارانی، سیدعلی حسینی(۷۵-وحید حیدریه)، میلاد نوری، سعید دقیقی و جهانگیرعسگری (۶۵- میت آترویچ)
سرمربی:منصور ابراهیم زاده

صبا: مهرداد طهماسبی، سیداحمد مهدی زاده، مسعود حق جو، روزبه چشمی، ابوالفضل ابراهیمی، حسین بادامکی، پیروز قربانی، جلال الدین علی محمدی، محمدامین آرام طبع، مارکو آیوبل(۹۱- آرام عباسی) و احمد حسن زاده(۶۲- قاسم گرامی)
سرمربی:صمد مرفاوی

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=56734

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x