تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
1

ناگفته های دوران خانه نشینی احمدی نژاد / انتشار تصاویر غیراخلاقی از داعشی‌ها

  • کد خبر : 54523
  • 17 شهریور 1393 - 7:38
ناگفته های دوران خانه نشینی احمدی نژاد / انتشار تصاویر غیراخلاقی از داعشی‌ها

کشف اجساد حلق‌آویز شده دو دانش‌آموز دختر، انتشار تصاویر غیراخلاقی از داعشی‌ها،هیچ کشور عاقلی گازوئیل را برای تولید برق نمی‌سوزاند،معافیت کر و لالی بازیکن مشهور!،زنی با دست‌های عجیب، سالروز ۶تایی ها و … از مهم ترین اخبار فضای مجازی امروز است.

به گزارش گروه وبگردی کمال مهر، هر روز شاهد تولید حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری هستیم که رصد تمام این اخبار برای مخاطبان در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نیز خارج؛ برای تسهیل در مرور این اخبار، تلاش داریم گزیده‌ای از اخبار سیاسی سال ۹۳ را در قالب یک بسته خبری در اختیار مخاطبان قرار دهیم.

کشف اجساد حلق‌آویز شده دو دانش‌آموز دختر

به گزارش ایسنا، پلیس محلی اوتارپرادش هند با بیان اینکه اجساد این دو دختر از دو قسمت انتهایی یک طناب و از تنه یک درخت آویزان بودند اعلام کرد: به نظر می‌آید این دو دختربچه پس از آنکه مورد تجاوز قرار گرفتند، کشته شده‌اند.بنابر اعلام پلیس هر دو دانش آموز از عصر روز چهارشنبه هفته گذشته ناپدید شده بودند و تلاش‌ اعضای خانواده‌شان برای یافتن آنان بی‌نتیجه بود.بررسی‌های اولیه حاکی از آن است که متهمان برای مخفی ماندن جزئیات حادثه پس از تجاوز به دو قربانی، اقدام به قتل آنها کردند هرچند اجساد دو دانش آموز برای مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شدند.

انتشار تصاویر غیراخلاقی از داعشی‌ها

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه خبر، تصویر «أبو أنس المغربی» از اعضای ارشد گروهک تروریستی – تکفیری داعش، به همراه خانم «وفاء آیه فرجی» دیگر عضو این گروهک در فضای مجازی و صفحات سایت‌های اجتماعی جهان عرب، منتشر شد.انتشار تصاویر غیر اخلاقی «المغربی» در حال مستی نشان دهنده ارتباط غیر اخلاقی میان اعضای گروهک داعش است. این تصویر به سرعت و به طور گسترده در فضای مجازی منتشر شد.گفته می‌شود همسر سابق «وفاء آیه فرجی» که عضو داعش بوده چند ماه پیش در درگیری با نیروهای ارتش سوریه به هلاکت رسیده است. او خیلی زود پس از کشته شدن همسرش با «أبو أنس المغربی» ارتباط برقرار کرد. برخی اخبار حاکی از آن است که با وی ازدواج کرده؛ اما برخی رسانه‌ها هم اعلام کرده‌اند که وی فقط برای «جهاد نکاح» با این عضو ارشد داعش، ارتباط برقرار کرده است.«وفاء آیه فرجی» از همسر سابقش یک فرزند سه ساله دارد که در تصویر منتشر شده نیز دیده می‌شود.این روزها عراق میدان مسابقه تروریست‌های داعشی برای دست یافتن به زنان تبدیل شده است. این گروهک با کنترل یک منطقه به صورت علنی در بیانیه‌هایی از مردم می‌خواهند دخترانشان را در اختیارشان قرار دهند و در صورت سرپیچی با اعدام‌های وحشتناک مواجه می‌شوند. این روزها داعش دیگر به «جهاد نکاح» اکتفا نمی‌کند. تجاوز به زنان به قدری وحشتناک است که نهادهای بین‌المللی از جمله اتحادیه اروپا هم آن را تایید کرده است. آنان پس از تجاور در بسیاری موارد زنان را به قتل می رسانند، نمونه آن هم ذبح سه زن در استان صلاح‌الدین است.

اتومبیل رهبری+ تصاویر

در دورانی که رهبر معظم انقلاب به ایرانشهر تبعید شده بودند، فعالیت بسیار داشته و نیاز به وسیله‏ ای داشتند که با آن بتوانند به نقاط مختلف رفت و آمد کنند.

هیچ کشور عاقلی گازوئیل را برای تولید برق نمی‌سوزاند

به گزارش ایسنا، چیت چیان وزیر نیرو گفت: هیچ انسان و کشور عاقلی گازوئیل را برای تولید برق نمی‌سوزاند، با کمال تاسف هنوز هم زمانی که می‌خواهیم به سمت انرژی‌های نو حرکت کنیم با مقاومت‌هایی در داخل وزارت نیرو مواجه می‌شویم.وی با اشاره به اینکه با یک لیتر گاوزئیل ۳.۷ کیلو ولت ساعت در نیروگاه تولید می‌شود، گفت: پنج درصد از این میزان مصرف داخلی نیروگاه، پنج درصد در شبکه انتقال تلف شده و حدود ۱۵ درصد در شبکه توزیع قرار می‌گیرد به عبارت دیگر ۲۵ درصد از برق تولید شده تا زمان رسیدن به دست مصرف‌کننده از بین می‌رود.

معافیت کر و لالی بازیکن مشهور!

به گزارش ورزش سه ، یک بازیکن شناخته شده فوتبال ایران که نامش در فهرست معافیت های باطل شده است، معافیت خود را با مدارک پزشکی جعلی دریافت کرده بوده است.در این مورد خاص بازیکن مذکور، مدارکی به اداره نظام وظیفه تحویل داده که اثبات می کرده کر و لال است!این بازیکن به همراه چند بازیکن دیگر حالا کارت معافیتشان باطل شده و باید به تیم های نظامی ملحق بشوند. بحران تیم های نظامی در فوتبال ایران کماکان ادامه دارد و قربانی می گیرد.

زنی با دست‌های عجیب + تصاویر

به گزارش انتخاب، یک زن تایلندی ۵۹ ساله از یک بیماری عجیب رنج می‌برد؛ وی دست‌ها و بازوهایش مملو از چربی شده‌اند و به حدی بزرگ و سنگین هستند که وی را خسته کرده‌اند.زن بیمار گفت: دست‌هایم آن قدر سنگین هستند که موهایم را به سختی شانه می‌کنم و لباس پوشیدن برای بسیار دشوار و دردناک است؛ به خاطر دست‌هایم به مدرسه نرفتم و نمی‌توانم بنویسم و بخوانم چون از رفتن به مدرسه ترس داشتم و از نگاه‌های دیگران ناراحت می‌شدم.وی ادامه داد: در آن زمان پزشکان گفته بودند تنها راهی که می‌توانی از این دست‌ها خلاص شوی این است که آنها را قطع کنی.

رانت ۶۵۰ میلیون یوروریی در شورای رقابت

به گزارش ایسنا، رضا شیوا از بررسی پرونده موسوم به” رانت ۶۵۰ میلیون یورویی” در شورای رقابت خبر داد و گفت:پرونده رانت ۶۵۰ میلیون یورویی در جلسه گذشته شورای رقابت مطرح و مقرر شد تا اطلاعات لازم از نهادهایی که اطلاعات را جمع آوری کردند، دریافت شود.رییس شورای رقابت افزود:به این ترتیب قرار است تا اطلاعات لازم از مراجعی مانند بازرسی کل کشور، مجلس و دیوان محاسبات جمع آوری شده و اقدام کارشناسی روی این پرونده صورت گیرد.شیوا در پاسخ به این سوال که چرا شورای رقابت بر حسب وظیفه تاکنون به این پرونده ورود پیدا نکرده بود؟گفت: پرونده این رانت به شورای رقابت ارجاع نشده و اطلاع رسانی لازم در این خصوص صورت نگرفته بود و اکنون که شورا از این پرونده اطلاع پیدا کرده است،اقدامات لازم را انجام می دهد.

ارزش سهام عدالت ۳ میلیون تومان شد

به گزارش تسنیم، مدیر عامل اتحادیه کشوری تعاونی های سهام عدالت با بیان اینکه ارزش سهام عدالت برای هر فرد ۳ میلیون تومان است، گفت: از سهامداران عزیز می خواهیم حتما در نگهداری ان دقت کنند و به راحتی از دست ندهند.داریوش پاک بین گفت: شهروندان در اینده می توانند در چارچوب قانون از همه ارزش ها و منافع و مزایای آن بهره مند شوند.پاک بین اظهار داشت: کسانی هم که برگه سهام عدالت خود را گم کرده اند نگران نباشند چون مدارک آنها در سامانه این طرح ثبت شده است و البته توصیه می کنیم در نگهداری این برگه هم بیشتر دقت کنند.

ناگفته های دوران خانه نشینی احمدی نژاد

به گزارش نامه نیوز، رضا تقی پور وزیر ارتباطات دولت احمدی نژاد گفت :خانه نشینی، اولین اشتباه احمدی نژاد بود که به نظر من لطمه بزرگی به ایشان زد. در آن زمان مسئولین گروه – گروه به دیدار ایشان می‌رفتند. ما گروهی از دولت به دیدار ایشان رفتیم و من آنجا خطاب به ایشان گفتم مردم به شما به خاطر دو شعار رای دادند. یکی ساده زیستی و شعارهای شهید رجایی و دیگری همراه بودن با ولایت.مردم انتظار ندارند از شما بشنوند که با ولایت زاویه پیدا کرده‌اید. آقای میرتاج‌الدینی هم، همچنین بحثی را مطرح کردند.وزرا گروه گروه (برای دیدار احمدی نژاد رفته) بودند. ما با دکتر عباسی، میرتاج‌الدینی و چندتن از دیگر وزرا به نزد ایشان رفتیم. (احمدی نژاد) برخی گلایه‌ها را مطرح کردند و گفتند من هیچ وقت با رهبری زاویه ندارم و نخواهم داشت ولی در این میان برخی افرادمشکل زا هستند.واقعا نمی‌دانم به چه دلیل احمدی نژاد چرا آن تسلطی که در دولت نهم داشت را دولت دهم نداشت و امور کار را به بعضی از افراد سپرد که در حد و اندازه این امور نبودند.

ازدواج نوه هاشمی رفسنجانی با فرزند نوه امام خمینی(ره)

شب گذشته مراسم ازدواج عماد هاشمی رفسنجانی، فرزند محسن هاشمی رفسنجانی با زهرا سیدروحانی در باشگاه فرمانیه برگزار شد.زهرا سیدروحانی فرزند سیدکاظم روحانی (نوه آیت الله محمدصادق روحانی از مراجع قم) و مادرش هم نفیسه اشراقی نوه دختری امام خمینی(ره) است.به جز فائزه و فاطمه هاشمی که قبل از انقلاب با برادران لاهوتی ازدواج کرده بودند، پسران هاشمی رفسنجانی (مهدی و یاسر و محسن) همگی با دخترخاله یا دختر عموهای خود ازدواج کرده اند.

امروز سالروز ۶تایی ها /عکس

انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=54523

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x