تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
1

کرانچار:این بازی ، فینال زودرس است

  • کد خبر : 51119
  • 23 مرداد 1393 - 9:39
کرانچار:این بازی ، فینال زودرس است

سرمربی سپاهان گفت:‌ شیوه تیم ما تهاجمی است و ممکن است با این شیوه بازی ضعف‌هایی نیز در بازی تیم ما پدیدار شود.

به گزارش گروه ورزشیکما ل مهر ، زلاتکو کرانچار  پیش از بازی تیمش برابر استقلال،ضمن تسلیت به دلیل فاجعه هواپیمایی ایران،بازی مقابل استقلال را دربی بزرگ نامید و اظهار داشت: شاید استقلال تاکنون مرا تحت تأثیر قرار نداده باشد، اما از نظر من آنها تیم بزرگی هستند و نتیجه بازی فردا مبهم است. هر دو تیم رقابت‌ها را خوب آغاز کردیم، اما انتظار دارم بتوانیم کیفیت خودمان را در بازی فردا نشان دهیم. شاید قلعه‌نویی از این گفته من خوشش نیاید اما باید بگویم کیفیت ما بهتر از استقلال است. برای خط حمله باید بگویم آنها همیشه سعی داشتند گل‌های بیشتری نسبت به حریفان‌شان بزنند.

کرانچار افزود:گردان در برابر تیم گسترش فولاد دو موقعیت خوب را از تیم حریف گرفت که موجب شد تیم ما نجات پیدا کند . رحمان احمدی را هم در کنار گردان می‌خواهم، چراکه باشگاه سپاهان باشگاه بزرگی است و به اعتقاد من به دو گلر تراز اول نیاز دارد. در حال حاضر هم ما تنها به تیم خودمان فکر می‌کنیم و نفرات بسیار خوبی داریم و به استقلال کاری نداریم و امیدوارم بلد باشیم بازی را ببریم. ما به عنوان تیم بسیار باکیفیت عمل می‌کنیم و امیدوارم روی نوار پیروز‌هایمان همچنان قرار داشته باشیم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مورد بازیکنان دعوت شده از سپاهان به تیم ملی امید گفت:‌  نگاه من به عنوان سرمربی سپاهان به حفظ منافع ملی ایران است، اما منطقی این است که مسئولان تیم ملی نیز تاریخ‌‌های فیفادی را رعایت کنند.

وی  افزود: در بازی‌های تیم ملی اجازه دادیم که رحمان به تیم ملی برود، اما در کمال تأسف اجازه بازی نگرفت و ما وی را برای لیگ قهرمانان آسیا از دست دادیم. رحمان از تیم هایی پیشنهادهای خوبی داشت.اما این گلر تراز اول را می خواهیم با این حال  شهاب کمی نسبت به رحمان برای ما اولویت دارد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان   افزود: از تمامی هواداران دعوت می‌کنم از ما حمایت کرده و در کنار ما باشند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=51119

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x