تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
1

سردار آزمون در مسیر راهیابی به باشگاه آر‌سنال

  • کد خبر : 50167
  • 16 مرداد 1393 - 12:18

سردار آزمون مهاجم جوان تیم ملی ایران بازی‌های درخشانی در تیم ر‌وبین کارزا‌ن به نمایش گذاشته و طبق تحلیل سایت VAVEL در مسیر راهیابی‌ به باشگاه آر‌سنال قرار دارد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی کمال مهر به نقل از سایتVAVEL ، این سایت به تحلیل عملکرد سردار آزمون مهاجم ۱۹ ساله تیم ر‌وبین کارزا‌ن روسیه پرداخته و نوشت: مهاجم توانمند ایرانی آینده‌ای درخشان پیش رو دارد، وی هم اکنون مورد توجه باشگاه‌های بزرگی از جمله‌ بارسلونا‌ و آرسنال قرار دارد اما ترجیح داد یک فصل دیگر را هم در تیم روسی باقی بماند.

سردار آزمون در ۱۸ مسابقه فصل گذشته روبین کازرا‌ن حضور داشت و ۵ گل به ثمر رساند، وی همچنین ۳ پاس گل به هم تیمی‌های خود داده و نقش موثری برای این تیم باشگاهی ایفا کرد، توجه به این نکته که سردار آزمون در ۷ بازی از مجموع این ۱۸ بازی، به عنوان بازیکن جانشین به میدان فرستاده شد،‌ ارزش گل‌های این مهاجم بااستعداد را بیشتر می‌کند.

سایت VAVEL در ادامه  می‌نویسد: روبین کارزان در فصل گذشته برای گل زدن مشکلات فراوانی داشت و همین موضوع تعداد گل‌های سردار آزمون را کمتر از حد انتظار کرد، اما تصمیم‌ بیلیاندیف‌ سرمربی روبین کارزا‌ن برای استفاده ثابت از این مهاجم ایرانی به جای مارکو لویچ‌، به طور حتم مسیر راهیابی‌ وی به باشگاه‌های معتبر اروپایی به ویژه‌ آرسنال را هموارتر می‌سازد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=50167

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x