تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
1

مخالفان دیده نشدن شبکه های مستهجن جدیدالاسلام هستند!/ای کاش آقایان نگران پرداخت نشدن وام ازدواج جوانان ایرانی بودند!

  • کد خبر : 46076
  • 16 تیر 1393 - 12:51
مخالفان دیده نشدن شبکه های مستهجن جدیدالاسلام هستند!/ای کاش آقایان نگران پرداخت نشدن وام ازدواج جوانان ایرانی بودند!

عضو هیئت رئیسه مجلس در واکنش به اظهارات هاشمی رفسنجانی در مورد جدید الاسلام ها گفت: ی کاش به جای نگرانی در مورد دیده نشدن شبکه های غیر اخلاقی ماهواره به فکر پرداخت نشدن وام ازدواج جوانان بودید.

گروه سیاسی “کمال مهر“به نقل از تیتر۱؛ مهرداد بذرپاش نماینده تهران در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی تیتر۱با اشاره به اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی در مورد ظهور جدید الاسلام ها و ترس آنها از ماهواره و اینترنت گفت: عده‌ای در این کشور اخیرا نگران چیزهای خاصی شدند مانند دیده نشدن چند شبکه غیراخلاقی و مستهجن ماهواره‌ای و هر کسی را که در این راستا کوک مخالف را بزند جدید الاسلام می‌دانند، بماند که مواضع این آقایان در گذشته درباره ماهواره چه بوده که ما به چرخش ۱۸۰ درجه آنان عادت کرده‌ایم.

بذرپاش تصریح کرد: ای کاش این افراد نگران پرداخت نشدن وام ازدواج به جوانان ایرانی هم بودند که ماه‌هاست پرداخت نشده است.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس افزود: برخی در این کشور تا حرف از حجاب می‌شود برمی‌افروزند گویا بدنشان کهیر می‌زند انگار علاقه دارند که جامعه زودتر بی‌حجاب شود و فضا را سریع دو قطبی کرده و با دین مردم بازی سیاسی می‌کنند فارغ از این که قاعده برکت براین گونه رفتارها مترتب نیست.

بذرپاش تاکید کرد: دلیل اصلی را می‌توان بر سر پوش گذاشتن بر مشکلات اقتصادی دانست.

این نماینده مجلس تصریح کرد: موضوع اصلی این است که مردم بیگناه به ویژه اقشار حقوق بگیر ثابت و کارمندان و کارگران چه بلایی بر سرشان آمده است، مردم در اضطرابند و آن وقت دولت مرتب آمار کاهش تورم می‌دهد ای کاش مسئولین به خیابان‌ها سرمی زدند و می دیدند مردم چه حسی نسبت به این آمارها دارند آیا این کاهش را احساس می‌کنند.

گفتنی است هاشمی طی سخنانی در سالروز انتخابات خرداد ۹۲ راجع به ماهواره صحبت کرده و ضمن انتقاد از اقدامات محدودکننده درباره آن گفت: «جدید الاسلام ها به جان انقلاب و مردم افتاده اند، این گروه فرصت طلب که در دوران مبارزه حضور نداشتند، امروز قدرت را برای خودشان ابدی و مادرزادی و ارث حساب می کنند، اینها تصورات دیگری هم می توانند بکنند.

چقدر تلاش شد که نگذارند در کشور اینترنت باشد. چقدر ماهواره را از بالای پشت بام ها جمع کردند، و من نمی دانم چه تاثیری کرد؟ نه تنها از آگاهی مردم چیزی کم نکرد بلکه بر آگاهی مردم افزود، یعنی مردم فکر کردند چرا اینجوری می شود؟ چی در می آید از این؟ چه نتیجه ای دارد؟ یعنی یک جایی را ما ببندیم، چندین جای دیگر را بشر باز می کند. یک راه دیگری پیدا می شود. واقعا باید موکول کنیم به عقل و تصور مردم .
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=46076

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x