تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
1

وظایف حیرت انگیز دستیاران ایرانی کارلوس کی روش!

  • کد خبر : 45280
  • 11 تیر 1393 - 11:05
وظایف حیرت انگیز دستیاران ایرانی کارلوس کی روش!

یکی از مربیان ادعا کرد: کی روش مربیان ایرانی را اصلا قبول ندارد و به دستیاران ایرانی اش هم وظایف بی ارزشی را محول می کرده است.

به گزارش کمال مهردعوای مربیان ایرانی و کارلوس کی روش هر روز ابعاد تازه تری به خود می گیرد. بعد از انتشار بیانیه حیرت انگیز کانون مربیان علیه سرمربی تیم ملی برخی از مربیان ایرانی اعلام کردند در جریان انتشار متن تند این بیانیه نبودند! از سویی دیگر نایب رئیس فدراسیون فوتبال نیز این بیانیه را غیر حرفه ای خواند.

با این حال مربیان ایرانی معتقدند که یک خبرنگار این آتش را روشن کرده است ! خبرنگاری که مربیان ایرانی را موتور گازی نامیده بود و کی روش را بنز! در همین زمینه یکی از مربیان ایرانی که تمایلی به افشای نامش نداشت به دانا گفت: می دانید مشکل ما با کی روش چیست؟ او مربیان ایرانی را اصلا قبول ندارد و این مسئله آزار دهنده است. مهم ترین وظیفه مربیان ایرانی که در کادر فنی کی روش بودند این بوده که به بازیکنان بگویند با استوک در لابی هتل راه نروید یا اینکه مربی ایرانی برود دم اتاق بازیکنان و به آنها بگوید که فراموش نکنید دو حوله با خودتان بیاورید نه یک حوله!

این شخص ادامه داد: شاید اگر مجید صالح و امید نمازی حاضر می شدند جزئیات بیشتری از رفتار کی روش با مربیان ایرانی را بیان کنند آن موقع به مربیان ایرانی حق می دادید که علیه کی روش موضع گیری کنند.

به گزارش دانا، کی روش بعد از جدایی امید نمازی مربی فارسی زبانی که خودش به کادر فنی آورده بود گفت وظایف او در کادر فنی به اندازه مسئول تدارکات تیم بوده است! مجید صالح مربی استقلال هم بعد از مدت کوتاهی که با کی روش کار کرد عطای کار در کادر فنی را به لقایش بخشید او در اردوی آماده سازی تیم ملی در آفریقای جنوبی در یک مسابقه کمک داور بود!

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=45280

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x