تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

رسانه‌های جریان انحرافی زیر ذره‌بین یکی از نزدیکان رئیس‌جمهور سابق

  • کد خبر : 42279
  • 21 خرداد 1393 - 18:21
رسانه‌های جریان انحرافی زیر ذره‌بین یکی از نزدیکان رئیس‌جمهور سابق

خبرها حاکی از آن است که تیم جریان انحرافی گروه منسجمی را جهت رصد رسانه‌های منتسب به خود تشکیل داده که سرپرستی آن را یکی از افراد موثر این جریان که رابطه نزدیکی با احمدی‌نژاد دارد بر عهده گرفته است.


به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع کمال مهر، چندی است که حضور احمدی نژاد در رسانه ها بیشتر شده است؛ به طوری که برخی معتقدند احمدی‌نژاد قصد دارد دوباره در وادی قدرت وارد شود.

در این راستا عده ای نیز با تشکیل جمعیت هایی تحت عنوان هواداران احمدی نژاد “هما” سعی دارند تا خود را به احمدی نژاد نزدیک کنند.

چندی پیش نیز جلسه مخفیانه طیف احمدی نژاد با حضور عناصر وابسته به این طیف از سراسر کشور در تهران برگزار شد که گفته می شود بررسی وضعیت داخلی و برآورد مقبولیت اقدامات دولت در افکار عمومی و نحوه ورود اصولگرایان به انتخابات مجلس، چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی این طیف از محوری ترین برنامه های این نشست بوده است.

خبرهای دیگری حاکی از آن است که تیم جریان انحرافی گروه منسجمی را جهت رصد رسانه‌های منتسب به خود تشکیل داده که سرپرستی آن را یکی از افراد موثر این جریان که رابطه نزدیکی با احمدی‌نژاد دارد بر عهده گرفته است.

بر اساس این گزارش هدف اصلی این تیم مراقبت و کنترل برخی از هواداران و حامیان جریان انحرافی به ویژه آقای “د” که چندی پیش از بازداشت آزاد شد، است.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=42279

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x