تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
0

ابراز خوشحالی امام از لباس نظامی که آیت‌الله خامنه‌ای پوشید

  • کد خبر : 41397
  • 11 خرداد 1393 - 9:17
ابراز خوشحالی امام از لباس نظامی که آیت‌الله خامنه‌ای پوشید

هر دفعه می آمدم می رفتم خدمت امام گزارشی عرض می‌کردم. اوّلین باری که با این لباس که البته رویش قبا پوشیده بودم رفتم خدمت ایشان. ایشان شدیداً متاثر شدند…

به گزارش گروه سیاسی کمال مهر به نقل از khamenei.ir، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در سخنرانی در اجتماع ۱۲۰۰ نفری طلّاب حوزه‌ی علمیه‌قم اعزامی به جبهه(۱۳۶۶/۰۸/۲۹) فرمودند:

در سال پنجاه و نه بنده از این لباس های فرم سربازی یا بسیجی می پوشیدم زیر قبا می آمدم تهران. از مناطق جنگی که غالبا در آن سال آن جا بودم. هر دفعه می آمدم می رفتم خدمت امام گزارشی عرض می‌کردم. اوّلین باری که با این لباس که البته رویش قبا پوشیده بودم رفتم خدمت ایشان. ایشان شدیداً متاثر شدند، یک روزی بود که این لباس- لباس جندی خلاف مروّت محسوب می شد. اگر عالمی لباس جندی- می پوشید پشت سرش نماز نمی شد خواند خلاف مروّت بود. از کتب فقیهه هم مثال زدند برای خلاف مروّت به لباس جندی. امّا امروز روحانیت اسلام افتخار می کند که این لباس را می پوشد شدیداً ایشان متاثر شدند و ابراز خشنودی و خوشحالی کردند حقیقت همین است. آن جندها واقعش هم این بود که پوشیدن لباسشان خلاف مروّت، بلکه خلاف عدالت بود. اما جند امام زمان لباسش از همه کس مناسبتر برای ماست، که ادّعای این را داریم . طبلش را زدیم که ما لشکر امام زمانیم.

انتهای پیام/

 

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=41397

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x