تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
1

کواچ: هم‌سطح ایتالیا بازی کردیم/ معروف: ایتالیایی‌ها در بهترین شرایط قرار دارند

  • کد خبر : 41206
  • 10 خرداد 1393 - 10:39
کواچ: هم‌سطح ایتالیا بازی کردیم/ معروف: ایتالیایی‌ها در بهترین شرایط قرار دارند

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در نخستین دیدار خود در لیگ جهانی هم‌سطح ایتالیا بازی کردیم و آن‌ها فقط در زدن سرویس بهتر عمل کردند.

به گزارش کمال مهر، اسلوبودان کواچ پس از شکست ۳ بر صفر ایران برابر ایتالیا در نشست خبری اظهار داشت: در این بازی هم‌سطح ایتالیا بازی کردیم، اما آن‌ها فقط در زدن سرویس از ما بهتر بودند و پیروز شدند.

وی افزود: بازی سختی داشتیم چون همانطور که قبلا هم گفته بودم در مقابل تیم هایی که سرویس های قدرتمند می زنند مشکل داریم. بازی بسیار خوبی ارائه کردیم اما مشکل دریافت و سرویس های بد ما باعث شد به پیروزی نرسیم.

سرمربی والیبال ایران ادامه داد: در این مسابقه سرویس‌های موجی که از بازیکنان انتظار داشتم را ندیدم و بدون سرویس بازی کردیم. باید روی این مشکل مطالعه کنیم و آن را حل کنیم.

کواچ خاطرنشان کرد: از توپ‌های بلند نیز خوب استفاده نکردیم و باید برای حمله در مواقعی که دریافت خوبی صورت نمی‌گیرد بیشتر کار کنیم.

وی گفت: در حمله مشکلی نداریم اما چند امتیازی که با اشتباه سرویس از دست می دهیم نتیجه بازی را به ضرر ما رقم می زند. باید برای مسابقه روز یکشنبه این مشکلات را حل کنیم تا این بار این تیم را شکست دهیم.

در ادامه این نشست خبری سعید معروف هم در خصوص این شکست گفت: تلاش کردیم تا برابر حملات ایتالیا دفاع خوبی داشته باشیم، اما آنها در بهترین شرایط خود قرار دارند. برای بازی دوم در ورونا باید عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذاریم.

دیدار دوم ایتالیا و ایران ساعت ۲۲:۳۰ یکشنبه (به وقت تهران) در شهر ورونا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/آ


۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=41206

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x