تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

جدایی سه مربی استقلال قطعی شد/آبی‌ها ۴ بازیکن میلیاردی جذب می‌کنند!

  • کد خبر : 40535
  • 05 خرداد 1393 - 8:35
جدایی سه مربی استقلال قطعی شد/آبی‌ها ۴ بازیکن میلیاردی جذب می‌کنند!

مدیریت تیم استقلال نظم و ترتیب را در دستور کار خود قرار داده واعلام کرده است که تنها یک مقام مسئول پیگیر وضعیت نقل و انتقالات و مذاکره با بازیکنان جدید است.

به گزارش خبرنگار کمال مهر و به نقل از یک مقام‌آگاه، نظری جویباری،اولین و تنها شخصی است که از مسئولان سابق تیم استقلال در این تیم باقی‌مانده است و افشارزاده نام وی را به عنوان معاون باشگاه رد کرده است و به همین دلیل وی در باشگاه استقلال فعالیت خود را پی‌می‌گیرد.

گفتنی است، نظری‌جویباری جزو نفراتی است که شرایط خوبی را در تیم استقلال دارد و این در حالی است که وی برای حضور در تیم به عنوان قائم مقام برنامه‌ریزی کرده است.

شایان ذکر است، نظری‌جویباری علاقه‌ی فراوانی دارد که به عنوان قائم مقام در استقلال فعالیت کند، و قرار شده است طبق صحبت‌ها و توافقاتی که وی با افشارزاده انجام داده است در جلسه‌ی هیأت مدیره که یکشنبه برگزار می‌شود وی به عنوان قائم مقام تیم معرفی شود تا در باشگاه استقلال مشغول به فعالیت شود و قائم مقام استقلال گردد.

*جدایی سه مربی استقلال قطعی شد/بابازاده، همدانی، عالمی رفتنی شدند، بوستانی مربی شد! 

ستار همدانی، ایمان عالمی و حمید بابازاده از استقلال جدا می‌شوند و برای فصل آینده جایی را در این تیم ندارند.

گفتنی است، ستار همدانی، از این اتفاق باخبر  است، اما مربی دروازه‌بانان تیم استقلال در آمریکا به سرمی‌برد و پس از بازگشت جدایی‌اش از تیم استقلال به اطلاع وی می‌رسد، این در حالی  است که امیر قلعه‌نویی رأی به ماندن کریم بوستانی در تیم داده است و قرار شده وی به جای حمید بابازاده به عنوان مربی دروازه‌بانان تیم در  کنار استقلال بماند.

شایان ذکر است، بحث حضور یک مربی خارجی در تیم قطعی است و امیر قلعه‌نویی نیز خواستار این است که دستیار خارجی تمرین دهنده در کنار وی حضور یابد و در امور فنی وی را همراهی کند.

این در حالی است که پیش از این قرار بود اسکوچیچ این وظیفه را عهده‌دار شود که این مربی پستی به جز سرمربی‌گری را نپذیرفت و به تیم فولاد خوزستان پیوست و حالا استقلال به دنبال یک مربی به نام و بزرگ است.

*شرایط بازیکنان گران قیمت استقلال ؛آبی‌ها ۴ بازیکن میلیاردی جذب می‌کنند! 

شرایط جذب بازیکنان گران قیمت برای استقلال در حالی در هیأت مدیره عنوان شده است که آبی‌ها به مانند فصل قبل نمی‌تواند بازیکنان میلیاردی زیادی را جذب کنند زیرا این نحوه‌ی جذب بازکن مورد تأیید مسئولان نیست و به همین دلیل مسئولان تغییر روش دادند و حتی تمامی اعضای هیأت مدیره عامل تیم خود را تغییر دادند.

به همین دلیل اعلام شده است که استقلال تنها می‌تواند چند بازیکن را با مبلغ بالا و گران خریداری و جذب کند و این در حالی است که ولخرجی‌های سال قبل قرار نیست تکرار شود.

شایان ذکر است، براساس بودجه‌ای که در اختیار استقلالی‌ها قرار گرفته است، اعضای تیم استقلال می‌‌توانند تنها ۴ بازیکن میلیاردی خریداری کنند و این تعداد نیز محدود به یک میلیارد هستند و مبلغی بالاتر از این برای آبی‌پوشان امکان‌پذیر نیست، زیرا بود‌جه‌ی تیم اجازه‌ی خرج بیشتر را از آبی‌ها گرفته است.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=40535

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x