تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1

پیام زن‌ داغدار سوری به‌ سرکرده القاعده +عکس

  • کد خبر : 39160
  • 28 اردیبهشت 1393 - 11:32
پیام زن‌ داغدار سوری به‌ سرکرده القاعده +عکس

فعالان سوری، تصاویری از یک زن از اهالی استان دیرالزور در شرق آن کشور را منتشر کردند که با برافراشتن پلاکاردی درصدد ارسال پیامی به “ایمن الظواهری” سرکرده تشکیلات تروریستی بین‌المللی القاعده است.

به گزارش گروه وبگردی کمال مهر،در این تصویر، زن سوری مذکور پلاکاردی را برافراشته که در آن چنین نوشته شده است: «خطاب به ایمن الظواهری: من یک زن مسلمان از منطقه البصیره در استان دیر الزور هستم. مزدورانت با موشک پرانی های وحشیانه شان، خانواده و فرزندانم را به قتل رسانده اند. ما آرام نمی گیریم، جز زمانی که “ابوماریا القحطانی” موسوم به هراری، حاکم شرع جبهه النصره و سارق نفت را به هلاکت برسانیم و در این راه از پای نخواهیم نشست، حتی اگر در این راه همه افراد عشیره مان کشته شوند».

یادآور می شود استان دیر الزور در شرق سوریه شاهد درگیری های خونین میان دو تشکیلات تروریستی وابسته به القاعده، دولت اسلامی عراق و شام (داعش) و جبهه النصره می باشد.

تلاش های ایمن الظواهری رهبر تشکیلات تروریستی القاعده برای برقراری صلح میان این دو گروهک تاکنون به شکست انجامیده است. در درگیری های طرفین تاکنون هزاران فرد مسلح مخالف نظام سوریه کشته شده است.

منبع: العالم
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=39160

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x