تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
1

عملیات مهار مسی در نیوکمپ/ اتلتیکو شگفتی‌ساز می‌شود؟

  • کد خبر : 39013
  • 27 اردیبهشت 1393 - 9:05
عملیات مهار مسی در نیوکمپ/ اتلتیکو شگفتی‌ساز می‌شود؟

اتلتیکو مادرید در تلاش برای کسب قهرمانی در رقابت‌های لالیگا در نیوکمپ به مصاف بارسلونا خواهد رفت.

به گزارش کمال مهر هفته پایانی رقابت‌های لالیگا فردا شب پیگیری می‌شود و در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتبال بارسلونا در نیوکمپ در دیداری حساس که تکلیف قهرمان لالیگا را مشخص می‌کند، از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه میزبان اتلتیکو مادرید خواهد بود.

مسی دوران اوج خود را سپری نمی‌کند اما همچنان بدون تردید یکی از بهترین بازیکنان دنیا و یکی از خطرناک‌ترین مهاجمان تاریخ فوتبال است و سیمئونه به خوبی از این مسئله باخبر است. ستاره آرژانتینی در فصلی که مشکلات زیادی در داخل یا خارج از زمین مسابقه داشته، ۲۸ گل در لالیگا به ثمر رسانده است که رکوردی استثنایی برای هر بازیکنی است؛ هرچند او سابقه به پایان رساندن لیگ با ۴۰ گل را هم داشته است. سیمئونه به خوبی از توانایی‌های مسی آگاه است و به همین دلیل در تمرین از بازیکنانش می‌خواهد که در نزدیکی مهاجم حریف حرکت کنند. سرمربی آرژانتینی از چند بازیکن توانمند نمیکت‌نشینش خواسته تا به تمرین دفاع تک به تک مقابل مدافعان اتلتیکو مشغول شوند.

از سوی دیگر مهاجم تیم ملی آرژانتین که قصد دارد عنوان قهرمانی در لالیگا را به تیتو ویلانووا تقدیم کند، این فرصت را دارد که منتقدانی را که او را به محافظه کاری برای رقابت‌های جام‌جهانی متهم می‌کنند، به سکوت دعوت کند. دیگو کاستا نیز که به دلیل مصدومیت دیدارهای اخیر اتلتیکو را از دست داده بود، برای شرکت در این مسابقه آماده خواهد بود.

در سایر دیدارهای فردا شب رئال مادرید نیز که با شکست دور از انتظار دو بر صفر مقابل سلتاویگو در هفته گذشته شانس رسیدن به قهرمانی را از دست داد، از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در سانتیگو برنابئو میزبان اسپانیول خواهد بود.

والنسیا نیز از ۳۰ دقیق بامداد میزبان سلتاویگو خواهد بود.

– See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930225000667#sthash.pPhyu7VW.dpuf

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=39013

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x