تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

ثبت‌نام ۳ میلیون و ۷۸۰هزار نفر در سامانه بیمه سلامت

  • کد خبر : 38824
  • 26 اردیبهشت 1393 - 12:06
ثبت‌نام ۳ میلیون و ۷۸۰هزار نفر در سامانه بیمه سلامت

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی از ثبت‌نام ۳ میلیون و ۷۸۰ هزار نفر در سامانه بیمه همگانی تا بیست و پنجمین روز اردیبهشت خبر داد.

کمال مهر:سیدمهدی میرشاه‌ولد با اشاره به ثبت‌نام ۳ میلیون ۷۸۰ هزار نفر برای پوشش بیمه سلامت در سامانه الکترونیکی بیمه همگانی سلامت اظهار داشت: این آمار، بیست و پنجمین روز از اردیبهشت به دست آمده است.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود طی روزهای آینده و تا پایان اردیبهشت تعداد ثبت‌نام کنندگان افزایش یابد.

میرشاه‌ولد خاطرنشان کرد: ۳ میلیون و ۷۸۰ هزار نفر از ثبت‌نام کنندگان در قالب یک میلیون و ۵۵۰ هزار خانواده هستند ضمن اینکه هم‌اکنون استان تهران با ثبت‌نام ۶۷۰ هزار نفر بیشترین آمار را دارد.

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، صدور نخستین مرحله از دفاتر بیمه سلامت همگانی از ابتدای خرداد آغاز خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود در کمترین زمان ممکن، صدور دفاتر به پایان برسد.

وی تأکید کرد: سامانه الکترونیکی بیمه سلامت همگانی تا پایان اردیبهشت‌ماه آماده ثبت‌نام از متقاضیان خواهد بود، ضمن اینکه پس از اردیبهشت نیز این سامانه غیرفعال نخواهد شد.

میرشاه‌ولد بیان داشت: تجربه نشان می‌دهد که متقاضیان و هم‌وطنان در روزهای پایانی اردیبهشت ماه مراجعه بیشتری را برای ثبت‌نام در سامانه الکترونیکی بیمه همگانی خواهند داشت، ضمن اینکه همه تمهیدات برای ثبت‌نام از هم‌وطنان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=38824

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x