تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

برگزاری همایش دیدار با پدران آسمانی در کرج

  • کد خبر : 38368
  • 22 اردیبهشت 1393 - 15:52
برگزاری همایش دیدار با پدران آسمانی در کرج

 مشاور عالی فرماندار و مسئول امور ایثارگران فرمانداری کرج گفت: همایش دیدار با پدران آسمانی در روز میلاد با سعادت امیرالموئمنین (ع) برگزار می شود.


به گزارش کمال مهر از  البرز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری کرج، محسن امانی  اظهار کرد: در راستای اجرای منویات رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی در پاسداشت اصول، ارزش ها و آرمان های شهدا و امام شهیدان (ره)، ویژه برنامه هایی در شهرستان کرج طراحی و اجرا می شود.

وی تصریح کرد: به عنوان نمونه در ماه‌های اخیر به طور مداوم و منظم مدیران ارشد فرمانداری کرج به ویژه فرماندار این شهرستان، دیدارهایی را با جانبازان، آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس و خانواده معظم شهدا و ایثارگران داشته اند.

مشاور عالی فرمانداری کرج با اشاره به در پیش بودن سالروز میلاد با سعادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) که به نام روز پدر نیز مزین شده است، گفت: به مناسبت این روز فرخنده همایش یک روزه دیدار با پدران آسمانی ویژه فرزندان شاهد استان البرز برگزار می شود.

امانی ادامه داد: این برنامه روز سه شنبه ۲۳ اردیبهشت در اردوگاه ایثار برگزار و سخنران اصلی نیز دکتر سعید عزیزی استاد دانشگاه است.

وی بیان داشت: در این همایش برنامه های فرهنگی، ورزشی و مسابقاتی ویژه یادگاران شهدا اجرا می شود.

مسئول امور ایثارگران فرمانداری کرج در  بخش دیگری از سخنان خود گفت: برنامه اختتامیه همایش فوق نیز به غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای کوهسار اختصاص دارد.

امانی اعلام کرد: در مراسم اختتامیه، مدعوین همایش پدران آسمانی با حضور در گلزار شهدای کوهسار ضمن تجدید میثاق با شهدا و امام شهیدان (ره)، قبور مطهر سربازان ولایت را غبارروبی می کنند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=38368

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x