تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
2

غریبی: سرنوشت من دست باجناق‌ها افتاده/ من هم سبک مربیگری امیر قلعه‌نویی را دوست دارم!

  • کد خبر : 36735
  • 13 اردیبهشت 1393 - 10:32
غریبی: سرنوشت من دست باجناق‌ها افتاده/ من هم سبک مربیگری امیر قلعه‌نویی را دوست دارم!

شایعه حضور من در استقلال برایم خیلی بد تمام شده. به همین خاطر بهتر است فعلا حرفی در این رابطه نزنم.

به گزارش کمال مهر بعد از یک نیم فصل بازی در ذوب‌آهن، حالا باید به پرسپولیس برگردد. چون قرارداد دارد و باید پایبند باشد به قراردادی که ابتدای لیگ سیزدهم امضایش کرد. میلاد غریبی اما هاج و واج مانده، نمی‌داند چه‌کار کند. دوست دارد به پرسپولیس برگردد اما با شرایط فصل قبل نه. می‌خواهد جایی باشد که بازی کند، جایی مثل ذوب‌آهن. به همین خاطر هم هست که فعلا دست نگه داشته تا ببیند شرایط چگونه رقم می‌خورد. او چشم انتظار توافق رحیمی و آذری است تا دوباره در ذوب بماند. غریبی از این هم با خبر است که دو مدیر، باجناق یکدیگر هستند. به همین دلیل به شوخی می‌گوید: «چشم به امضای باجناق‌ها دارم تا دوباره ذوبی بمانم!» مصاحبه با میلاد غریبی، بال جوان حالای پرسپولیس پیش‌رویتان است:

وضعیت دستت چطور است؟ آسیب دیدگی‌اش بهتر شد؟

خدا را شکر بهترم. تمرینات اختصاصی را شروع کرده‌ام تا برای فصل جدید آماده شوم. آسیب‌دیدگی‌ من چند هفته طول کشید اما گوش شیطان کر الان بهبود پیدا کرده‌ام و خود را آماده می‌کنم تا یک فصل موفق را رقم بزنم.

فصل موفق در چه تیمی؟

هنوز معلوم نیست. با پرسپولیس قرارداد دارم و رسما بازیکن این تیم محسوب می‌شوم. هر تیمی هم بخواهم بروم باید رضایت پرسپولیس را بگیرم. به همین خاطر و با توجه به اینکه اعضای هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس تازه انتخاب شده‌اند، فعلا نمی‌توانم حرفی درباره آینده‌ام بزنم.

در پرسپولیس نمی‌مانی؟

گفتم که باید ببینم شرایط چطور رقم می‌خورد. من پرسپولیس را دوست دارم اما می‌خواهم جایی باشم که بازی به من برسد. اگر شرایط مثل فصل قبل باشد صد در صد در پرسپولیس نمی‌مانم. می‌خواهم بازی کنم، چون اهداف بزرگی در سر دارم که اگر نیمکت‌نشین باشم نمی‌توانم به آنها برسم.

دنبال رضایتنامه‌ات نرفتی؟

هنوز که نه. مدیرعامل پرسپولیس کارهای مهمتری پیش‌رو دارد. الان وقتش نیست که بابت رضایتنامه اقدام کنم. ضمن اینکه اول باید با علی آقا دایی هم صحبت کنم تا ببینم چه شرایطی برایم رقم خواهد خورد.

حتما می‌دانی که رحیمی مدیرعامل جدید پرسپولیس باجناق سعید آذری است. یعنی دو مدیری که آینده تو در دستشان است با هم فامیل هستند. این روابط فامیلی تو را برای دریافت رضایتنامه امیدوار می‌کند؟

امیدوارم اما این دو مدیر آنقدر حرفه‌ای هستند که هیچ وقت روابط فامیلی را در کارشان دخالت نمی‌دهند. زمان فامیل و فامیل‌بازی‌ها گذشته. فوتبال و مدیریت قانون دارد. امیدوارم اگر مبنا بر رفتن از پرسپولیس باشد این رفتن خیلی درست و منطقی باشد و کسی از دست من ناراحت نشود.

پس به باجناق‌ها امیدی نداری؟

چرا، امیدوارم و چشم به امضای باجناق‌ها دارم، چون آنها هستند که می‌توانند سرنوشت مرا رقم بزنند.

صادقانه بگو، با استقلال هم مذاکره کرده‌ای؟

الان چند سالی است که حرف رفتن من به استقلال مطرح می‌شود اما باور کنید هیچ صحبتی با مسوولان این تیم انجام نداده‌ام. چون الان استقلال نه مدیرعامل دارد و سرمربی‌اش هم هنوز مشخص نیست.

اما می‌گویند امیر قلعه‌نویی تو را خیلی قبول و بازی‌ات را دوست دارد…

امیرخان لطف دارد. من هم او و هم سبک مربیگری‌اش را دوست دارم اما باید بگویم شایعه حضور من در استقلال برایم خیلی بد تمام شده. به همین خاطر بهتر است فعلا حرفی در این رابطه نزنم.

چرا؟

چون می‌گویند غریبی استقلالی است یا می‌خواهد به این تیم برود. همانطور که گفتم من بازیکن پرسپولیس هستم و با این تیم قرارداد دارم. دوست دارم با تغییر شرایط و صحبت با علی دایی در این تیم بمانم. اگر هم نشد ذوب‌آهن یا تیم‌های دیگر. فعلا بیشتر از این نمی‌توانم حرفی بزنم.

امیر اسدی

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=36735

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x