تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

بازیکن سابق تیم فوتبال آرسنال انگلیس به داعش پیوست

  • کد خبر : 32423
  • 17 فروردین 1393 - 15:56
بازیکن سابق تیم فوتبال آرسنال انگلیس به داعش پیوست

گروههای تروریستی حاضر در سوریه می گویند، همبازی سابق کریستیانو رونالدو بازیکن رئال مادرید اسپانیا و عضو سابق باشگاه آرسنال انگلیس به گروه تروریستی تکفیری دولت اسلامی عراق و شام پیوسته است.

 

به گزارش سرویس بین‌ الملل کمال مهر  به نقل از رسانه های لبنان:بازیکن سابق باشگاه آرسنال انگلیس به جمع ستیزه جویان در سوریه پیوسته است و در میان گروههای تروریستی نیز به این نکته اشاره می شود که وی از بازیکنان بزرگ بوده و زمانی نیز با ” کریستیانو رونالدو”ستاره باشگاه رئال مادرید اسپانیا همبازی بوده است.

این بازیکن سابق آرسنال بعد از اینکه دو سال پیش به یک فرد افراطی تبدیل شد، نظر خود درباره فوتبال را تغییر داده و در حالی که یک اسلحهAK47 در دست دارد در یک ویدئو ظاهر شده است و اعلام “جنگ مقدس” می کند.وی در یک ویدئو که در پایگاه های اینترنتی تروریست ها منتشر شده است، خواستار جنگ با نظام سوریه شد.

دوستان وی می گویند، این فوتبالیست قبل از امضا قرارداد با این باشگاه، در پرتغال رشد کرده و هم اکنون خود را “ابو عیسی الاندلسی” می نامد.وی در این ویدئو خواستار پیوستن به گروهک تروریستی تکفیری دولت اسلامی عراق و شام(داعش) شده است.

وی با دشمن خواندن نظام سوریه، خواستار انواع کمک ها شده است.گفتنی است وی با زبان انگلیسی صحبت می کند که نشانه های زبان پرتغالی و یا زبان جنوب اروپا در ان به خوبی پیداست.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=32423

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x