تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
1

فدراسیون دوچرخه‌سواری جوانگرایی تیم ملی را آغاز کرد

  • کد خبر : 312953
  • 20 اردیبهشت 1403 - 9:03
فدراسیون دوچرخه‌سواری جوانگرایی تیم ملی را آغاز کرد

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: جوانگرایی مهمترین اولویت فدراسیون دوچرخه سواری برای تشکیل تیم ملی و حضور در مسابقات در سطح جهانی است.

– اخبار استانها –

رسول اسدی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی در کرج، به خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه های فدراسیون دوچرخه سواری، جوانگرایی در تیم ملی است که برای این منظور اقدامات خاصی در حال اجراست.

وی ادامه داد: برای این منظور سهم بیشتر اردوها را به تیم های پایه اختصاص داده که اردوی تیم های ملی پایه آقایان در حال برگزاری در کرج و مجموعه دیزین است و اردوی بانوان نیز در هفته های آینده برگزار خواهد شد.

 رسول اسدی با اشاره به توجه فدراسیون به تیم ملی امید اظهار داشت: توجه به با تجربه نمودن اعضای تیم ملی امید، از دیگر برنامه های جوانگرایی در تیم ملی دوچرخه سواری است که در این راستا قصد داریم تا در مسابقات پیش روی تیم ملی امید را در کنار معدود اعضای تیم ملی قرار دهیم تا در مسابقات شرکت کرده و دارای تجربه شوند.

 وی ادامه داد: یکی از مهمترین اقدامات شرکت اعضای تیم ملی امید در تور ترکیه و سپس تور دوچرخه سواری ازبکستان است که  بعد از آن نیز همین اعضا به مسابقات قهرمانی آسیایی قزاقستان اعزام خواهند شد.  

  وی با اشاره به برگزاری تور مازندران که بعد از چندین سال مجددا فعال شد، اظهار داشت: فعال کردن تور مازندران در رده سنی جوانان که چندین سال برگزار نشده بود، از دیگر برنامه های فدراسیون برای جوان سازی تیم ملی است.

اسدی افزود: این مسابقات از هفته آتی در سه مرحله در استان مازندران برگزار خواهد شد که به نوعی مسابقات بین المللی بوده و چندین تیم مختلف از کشورهای خارجی در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

رییس فدراسیون نیز ادامه داد: بعد از برگزاری تور مازندران، استان البرز میزبان این تیم ها خواهد بود که یک مرحله مسابقه بین المللی در رده سنی جوانان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مجموع امتیازهای این مسابقات، ترکیب تیم ملی جوانان را برای حضور در مسابقات آسیایی قزاقستان مشخص خواهد کرد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=312953

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x