تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
2

دستگیری ۲ سارق زورگیر سابقه دار حین سرقت در فردیس

  • کد خبر : 312416
  • 10 فروردین 1403 - 16:45
دستگیری ۲ سارق زورگیر سابقه دار حین سرقت در فردیس

جانشین انتظامی استان از دستگیری ۲ سارق سابقه دار با اعتراف به ۷۲ فقره سرقت به عنف، حین انجام ‏سرقت در شهرستان فردیس خبر داد. ‎

– اخبار استانها –

به گزارش «کمال مهر»؛ از کرج، سرهنگ”محمد نادربیگی”در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف و موبایل قاپی و کیف قاپی در سطح شهرستان فردیس بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران گشت فوریت های پلیسی ۱۱۰ حین گشت زنی در یکی از مناطق شهرستان فردیس به دو دستگاه موتور سیکلت رنگ پلاک مخدوش به همراه ۳ نفر راکب مشکوک شده که پس از تعقیب این دو موتورسیکلت مشاهده شد راکبان این دو موتور سیکلت با سلاح سرد و اسپری اشک آور اقدام به متوقف کردن یک خودروی پرشیا می کنند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: سارقان زورگیر پس از مشاهده خودروی گشت پلیس اقدام به فرار کرده که در تعقیب و گریز صورت گرفته یکی از سارقان از سوی پلیس زمین گیر و بلافاصله دستگیر می شود و ۲ سارق دیگر از محل متواری می شوند.

سرهنگ نادربیگی ادامه داد: واحد گشت کلانتری ۱۱ مرکزی با تعقیب سارق متواری شده موفق به دستگیری وی و توقف موتورسیکلت متهم می شوند.

جانشین انتظامی استان با بیان اینکه در بازرسی از متهمان تعداد ۲ قبضه سلاح سرد قمه و ۲ دستگاه موتورسیکلت کشف شد، افزود: متهمان در بازجویی های پلیس به ۷۲ فقره معترف شدند.

سرهنگ نادربیگی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی به مراجع قضایی با قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

 
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=312416

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x