تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

هزینه پیامک نوروزی رئیس جمهور از کجا آمد

  • کد خبر : 31078
  • 05 فروردین 1393 - 8:37
هزینه پیامک نوروزی رئیس جمهور از کجا آمد

اگر متوسط نرخ ارسال پیامک برای هر سیم کارت را مبلغ ۱۰ تومان درنظر بگیریم، باتوجه به چندمیلیون سیم کارت بیشتر از عدد ۱۰۰ میلیون …..

به گزارش کمال مهر  به نقل اززن امروز نمی دانم پیامی از طرف رئیس جمهور محترم مان مبنی بر تبریک عید نوروز به دست شما هم رسید یا نه!!!!

وقتی پیام را دیدم متعجب شدم با یک نام اختصاصی پیامی با این عنوان که” نوروزی سرشار از شادی و امید را برایتان آرزومندم حسن روحانی رئیس جهمور ” در همان نگاه اول این سوال به ذهنم آمد که هزینه این پیامک از جیب خود رئیس جمهور پرداخت شده است ؟
ارسال پیامک به مردم برای تبریک عید ،کاری که هیچ کرئیس جمهوری در دولتهای قبلی نکرده و اینکه رئیس جمهور”آقای روحانی”تبریک خود را در برنامه تلویزیونی با مردم در میان گذاشت پس فرستادن پیامک معنایی نداشت
در ضمن اگر می گویند خزانه خالی و مشکل اقتصادی داریم هزینه این پیامک ها که انشاءالله از جیب مبارک خودشان پرداخت شده یا …
به گزارش خیبر/ این سوال، وقتی حساسیت زا بیشتر می کند که بدانیم براساس گفته مدیرعامل شرکت ارتباطات ثابت ایران، بیش از ۱۰۰ میلیون سیم‌کارت تلفن همراه در کشور فعال است.
اگر متوسط نرخ ارسال پیامک برای هر سیم کارت را مبلغ ۱۰ تومان درنظر بگیریم، باتوجه به چندمیلیون سیم کارت بیشتر از عدد ۱۰۰ میلیون که در آمار مدیرعامل شرکت ارتباطات ثابت به آن اشاره نشده و نیز، توجه به این نکته که برای برخی دارندگان تلفن همراه تعداد بیشتر از یک پیامک با عنوان “rouhani” ارسال شده است، با یک حساب سرانگشتی پیش بینی هزینه میلیاردی برای چنین اقدامی دور از ذهن نیست
نکته دیگر، بحث استفاده از عنوان تجاری برای این پیامک هاست که به جای شماره، از نام لاتین “روحانی” استفاده شده است. برای یک فرد معمولی، استفاده از این عنوان تجاری برای ارسال پیامک بین ۸۰ تا ۱۰۰ تومان برای هر پیامک هزینه دربردارد. با این حساب، یک جمع و ضرب معمولی عددی چندمیلیاردی را به عنوان صورتحساب مقابل درخواست کننده چنین سرویسی قرار می دهد.
راستی دادن این پیامک چه دردی  از مردم دوا می کند ؟؟؟

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=31078

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x