تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
1

مشارکت ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیران البرزی درطرح قرض ماندگار

  • کد خبر : 307273
  • 20 خرداد 1402 - 10:23
مشارکت ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیران البرزی درطرح قرض ماندگار

با مشارکت خیرین استان البرز ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در اجرای طرح قرض ماندگار و به منظور ارائه تسهیلات به نیازمندان، در صندوق امداد ولایت سپرده گذاری شد.

مشارکت ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیران البرزی درطرح قرض ماندگاربه گزارش «کمال مهر» ؛ مدیر صندوق امداد ولایت البرز با اشاره به اینکه طرح قرض ماندگار در نظر دارد از محل سپرده‌های قرض‌الحسنه خیران و نیکوکاران گرهی از مشکلات مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر باز کند گفت: سپرده‌گذاری خیران به‌صورت دائمی در حساب صندوق امداد ولایت باقی می‌ماند تا زمینه پرداخت تسهیلات به نیازمندان فراهم شود.

حسین فرسود افزود: این نهاد به ۱۹۰ خانوار مددجو و نیازمند مراجعه‌کننده به دفاتر کمیته امداد و صندوق امداد ولایت وام قرض‌الحسنه در زمینه اشتغال، مسکن، ودیعه مسکن و کارگشایی از محل قرض ماندگار پرداخت کرده است.

وی بیان داشت: نیکوکاران می‌توانند در صورت تمایل پس از سپردن وجوه خود به‌عنوان امانت نزد صندوق، نیازمندان موردنظر خود را به صندوق امداد ولایت معرفی کنند تا صندوق به‌عنوان کارگزار نسبت به دریافت مدارک، ضمانت لازم و وصول اقساط اقدام کند.

فرسودگفت: نیکوکاران برای مشارکت در این طرح می‌توانند وجوه خود را به شماره کارت مجازی صندوق امداد ولایت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۸۲۴۱ پرداخت کنند.

منبع:صدا وسیما البرز

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=307273

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x