تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024
1

امام (ره) نهضت بیداری را به جهان صادر کرد

  • کد خبر : 303033
  • 14 خرداد 1402 - 11:39
امام (ره) نهضت بیداری را به جهان صادر کرد

استاندار البرز طی پیام تسلیتی به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام (ره) گفت: حضرت امام (ره) با رهبری بی بدیل خود نهضت بیداری را به جهان صادر کرد.

امام (ره) نهضت بیداری را به جهان صادر کردبه گزارش «کمال مهر» ؛ در متن پیام ” مجتبی عبداللهی” آمده است: چهاردهم خردادماه، سالروز رحلت جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، غمینگاه عروج ملکوتی عارفی از تبار آفتاب و ستاره‌ای درخشان در شب ظلمانی طاغوت است که با رهبری بی بدیل خود نهضت بیداری اسلامی را به جهان صادر و فصل نوینی را در تاریخ پر فراز و نشیب این مرز و بوم آغاز کرد.

وی در ادامه پیام خود با اشاره به مناسبت تاریخی ۱۵ خرداد افزود: تبلور اندیشه و خواستگاه انقلاب، در یوم الله ١۵ خرداد ١٣۴٢، به بار نشست که در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران از مهمترین رویداد‌های قبل انقلاب بوده و یاد آور دلاوری‌های آزاد مردانی است که با نثار خون خویش نهال انقلاب را آبیاری کرده و الگویی برای آزادگان جهان شدند.

اینجانب سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران را به ملت شریف ایران به ویژه مردم سرافراز استان البرز تسلیت عرض کرده و یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد را گرامی داشته و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت لواب فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

منبع:صدا وسیما البرز

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=303033

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x