تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
1

ارائه خدمات  فرهنگی و تفریحی به ایتام و خانواده‌های زندانیان در البرز

  • کد خبر : 302187
  • 13 خرداد 1402 - 10:54
ارائه خدمات  فرهنگی و تفریحی به ایتام و خانواده‌های زندانیان در البرز

مراسم فرهنگی جشن ولادت امام رضا (ع) به همراه ارائه خدمات کارگاهی، آموزشی، تفریحی و ایستگاه سلامت  برای  ایتام و خانواده‌های زندانیان در البرز برگزار می‌شود.

به گزارش «کمال مهر» ؛ مصطفی قمشهء معاون فرهنگی  کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه مراسم جشن ولادت در سالن المهدی اداره کل کمیته امداد البرز با حضور جمعی از فرزندان ایتام و خانواده های زندانی  استان  برگزار می شود گفت : در این مراسم علاوه بر برگزاری برنامه‌های شاد امکان مشاوره خانواده‌ها با متخصصین روانشناسی فراهم شود.
 
او افزود: در این مراسم  با استقرار ایستگاه سلامت خدماتی چون بینایی سنجی، تست قند و فشار خون به خانواده های حاضر در این مراسم  ارائه می شود.
 
معاون فرهنگی کمیته امداد البرز با تاکید بر همکاری مشترک نهاد های حمایتی و مردمی در ارائه خدمات به اقشار کمتر برخوردار گفت: این مراسم با همکاری سازمان هلال احمر استان البرز، مراکز نیکوکاری شهدای زندانها ، پیوند محبت ، خادم الشهداء و اوقات فراغت برگزار می شود.
 
قمشهء ضمن تقدیر از همکاری مردم نیکوکار البرز با کمیته امداد گفت: از تمام خیرین محترم دعوت می‌شود با کمک‌های خیرخواهانه خود از طریق مراجعه به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بیش از ۴۰۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۸۰ نزد صندوق امداد ولایت، به ارائه خدمات بیشتر و بهتر به تمام نیازمندان جامعه کمک کنند.

منبع:صدا وسیما البرز

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=302187

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x