تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
0

تن‌هاخ: باید تا یکشنبه این باخت را فراموش کنیم

  • کد خبر : 284068
  • 15 اردیبهشت 1402 - 3:01
تن‌هاخ: باید تا یکشنبه این باخت را فراموش کنیم

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد ماموریت مهم تیمش بعد از شکست امشب را خروج سریع از حال و هوای نتیجه به دست آمده دانست.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه”، منچستریونایتد با تک گل دقیقه ۵+۹۰ مک‌آلیستر (پنالتی) مغلوب برایتون شد. اریک تن‌هاخ که شاگردانش با وجود این شکست در مکان چهارم جدول رده بندی قرار دارند در مورد بازی با برایتون گفت: “در پنج بازی گذشته عملکرد خوبی داشتم اما در این بازی واقعا بدشانس بودیم. در اکثر دقایق نیمه اول تیم برتر میدان بودیم. در دقایق پایانی اما ورق برگشت. برای اینکه به مشکل نخوریم باید گل اول را می زدیم. ما موقعیت های بهتری نسبت به آنها داشتیم و باید به گل می رسیدیم. در پایان کار کمی کنترل بازی را از دست دادیم و در خط هافبک فضای زیادی به حریف دادیم.”

او در ادامه گفت: “ما باید فرصت هایی که به دست می آوریم را به گل تبدیل کنیم و اشتباهاتی که در ثانیه های پایانی انجام دادیم را تکرار نکنیم. همه چیز دست خودمان است و باید به عقب برگردیم. از اشتباهات امشب درس می گیریم و کار خود را با قدرت ادامه می دهیم. به نظر نتیجه بازی امشب اوج بدشانسی است ولی باید با درس گرفتن از اتفاقات آن برای بازی های بعد بهتر شویم.”
1871163
سرمربی یونایتد با انتقاد از موقعیت سوزی شاگردانش گفت: “در دقیقه اول یک موقعیت عالی داشتیم که باید تبدیل به گلش می کردیم. باید در این موارد حداکثر دقت را به خرج دهیم. موقعیت های بسیار خوب دیگری هم داشتیم که آنتونی، رشفورد، مارسیال و کاسمیرو از دست دادند.”

اریک تن‌هاخ در مورد خطای هند پنالتی لوک شاو در دقیقه ۵+۹۰ گفت: “توپ به دست او خورد. شاید لوک شاو تعادل خود را از دست داد یا شاید هم از پشت ضربه ای به او وارد شده باشد. عصبانیت من بیشتر به خاطر ضربه ایستگاهی قبل از کرنر است که هرگز خطایی در آن رخ نداد. امشب بازی خشن و تکل های بدی را شاهد بودیم.”

او دوباره با تاکید به خطا نبودن حرکتش گفت: “لوک شاو بازی فوق العاده ای انجام داد. ضربه ایستگاهی که در این صحنه منجر به کرنر شد هرگز خطا نبود.”

1871162

او با وجود نمایش ضعیف مهاجمان تیمش از بابت گلزنی نگران نیست: “من از این بابت نگرانی خاصی دارم که بیشترش به حفظ تمرکز بر می گردد. اگر تمرکز خود را از دست ندهیم می توانیم دروازه حریفان را باز کنیم. اگر در یک بازی موفق به کسب برد نشدید دلیلش این است که شانس های خود را به طور تمام و کمال استفاده نکرده و آنها را از دست داده اید.”

بزرگترین دغدغه سرمربی یونایتد خارج کردن بازیکنانش از شرایط روحی بد ناشی از شکست مقابل برایتون است: “ما باید هر چه سریع تر از این شرایط خارج شده و برای بازی روز یکشنبه آماده شویم. همه چیز دست خودمان است اما باید برای هر بازی بجنگیم. این تیم قبلا شخصیت خود را نشان داده است. ما باید گلزنی کنیم، پیروز شویم و موفقیت کسب کنیم.”

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=284068

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x