تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

پیام سرمربی پرسپولیس به سپاهان: هنوز کار تمام نشده است

  • کد خبر : 284032
  • 02 اردیبهشت 1402 - 19:43

اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید برنده دربی لزومان قهرمان لیگ نخواهد شد و تیم برنده باید منتظر لغزش سپاهان هم باشد.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از خبرنگار مهر، هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال فردا یکشنبه آغاز می‌شود. در حساس‌ترین دیدار این هفته تیم‌های استقلال و پرسپولیس به مصاف هم می‌روند. سپاهان هم روز دوشنبه میزبان ملوان است.

با توجه به اینکه استقلال و سپاهان با ۵۵ امتیاز در بالای جدول هستند و پرسپولیس با ۵۴ امتیاز به دنبال آنهاست، نتایج این دو مسابقه می‌تواند تا حد زیادی ابهاماتی که پیرامون معادلات قهرمانی در لیگ برتر وجود دارد را برطرف کند.

بعضی از کارشناسان و مربیان معتقدند برنده دربی چه استقلال باشد و چه پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود و می‌تواند در رقابت با سپاهان جام را در پایان فصل بالای سر ببرد.

این در حالی است که یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس چنین چیزی را قبول ندارد. گل محمدی در نشست خبری پیش از دربی که امروز برگزار شد، در پاسخ به این سئوال که چقدر قبول دارد برنده دربی قهرمان لیگ می‌شود؟ گفت: مشخص نیست برنده بازی قهرمان لیگ بشود. عملکرد سپاهان خوب بوده است و اگر چهار بازی آخر را ببرد فرقی نمی‌کند کدام تیم برنده دربی باشد.

سرمربی پرسپولیس البته تاکید کرد که فعلاً برای اعلام قهرمان زود است. گل محمدی افزود: باید منتظر باشیم سپاهان هم امتیاز از دست بدهد. هنوز کار تمام نشده است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=284032

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x