تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
1

رییس فدراسیون: البرز ظرفیت خوبی در بخش سنگین وزن رشته وزنه برداری دارد

  • کد خبر : 283933
  • 28 فروردین 1402 - 14:20

رییس فدراسیون وزنه برداری کشور گفت: البرز پتانسیل خوبی در رشته وزنه برداری به ویژه در بخش سنگین وزن دارد و باید ظرفیت های این استان در بخش ورزنه برداری تقویت شود.

سجاد انوشیروانی روز یکشنبه در مجمع انتخاباتی هیات وزنه برداری استان البرز که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد به وجود صنایع بزرگ در این استان اشاره کرد و افزود: ظرفیت صنعتی البرز می تواند به توسعه وزنه برداری در استان و حتی در سطح کشور کمک کند.
وی با اشاره به روزهای بحرانی وزنه برداری در البرز اظهار کرد: خوشبختانه با همدلی دلسوزان این رشته و با حمایت و تدبیر مدیرکل ورزش و جوانان، وزنه برداری البرز دوران بحرانی را پشت سر گذاشته و روزهای درخشانی پیش رو خواهد داشت.
انوشیروانی با بیان این که مشکل اصلی ورزش کشور، مسائل زیر ساختی است، گفت: عاملی که موجب موفقیت ورزش با وجود تمام مشکلات شده، عشق و علاقه فعالان این عرصه است.
رییس فدراسیون وزنه برداری با اشاره به وضعیت فدراسیون وزنه برداری، تأکید کرد: وزنه برداری در مسیر صحیح رشد و توسعه قرار گرفته و به روزهای پر افتخار خود باز خواهد گشت.
وی با بیان این که تلاش می کنیم تا هیئت های استانی توانمند شوند ادامه داد: با دستور رییس جمهور به ۱۶ استان ورزش خیز در وزنه برداری که البرز نیز جزو آن ها است، اعتبار ویژه ای تعلق می گیرد.
انوشیروانی اضافه کرد: همچنین در جهت حمایت از قهرمانان وزنه برداری نیز به دنبال تشکیل صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان اتن رشته هستیم.
وی تصریح کرد: ارتقای دانش فنی و علمی مربیان از دیگر موضوعاتی است که به جد آن را دنبال می کنیم و معتقدیم وزنه برداری برای رشد و پیشرفت به مربیان آکادمیک نیاز دارد.
راه اندازی آکادمی تخصصی وزنه برداری بانوان در مجموعه ورزشی انقلاب
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز نیز در این مجمع انتخاباتی گفت: حقیقتا ظرفیت تمامی رشته های ورزشی از جمله وزنه برداری در استان البرز بسیار بالا است اما در بحث سخت افزاری و زیر ساخت با مشکلات عدیده ای روبرو می باشیم.
بهزاد فروغی با اعلام حمایت از وزنه برداری در استان، عنوان کرد: انتظار داریم فدراسیون وزنه برداری نیز به استان البرز نگاه ویژه ای داشته باشد.
وی افزود: رئیس منتخب هیئت می بایست به مقوله مهم و آینده ساز استعداد یابی توجه ویژه ای داشته باشد و در این زمینه با تعامل با آموزش و پرورش از ظرفیت مدارس استفاده کند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به ظرفیت صنعتی استان، خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و صنعت راه گشای بسیاری از مشکلات مالی رشته های ورزشی خواهد بود و توقع می رود رئیس منتخب این مهم را نیز در دستور کار قرار دهد.
وی تصریح کرد: آکادمی تخصصی وزنه برداری بانوان را در مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج راه اندازی خواهیم کرد.
جواد سمیعی متین تنها کاندیدای احراز پست ریاست هیئت بود که در ابتدای مجمع به معرفی و ارائه برنامه های خود پرداخت.
در ادامه فرایند رأی گیری انجام گرفت که طی آن سمیعی متین با کسب ۱۶ رأی از مجموع ۱۶ آرای مأخوذه برای مدت چهارسال به عنوان رئیس هیئت وزنه برداری استان البرز انتخاب و معرفی شد.
همچنین با رأی اعضا؛ زهرا دهقان به عنوان نایب رئیس، نسرین دانشمند به عنوان خزانه دار و مهدی محمدی عباد، امید ریاضتی و مهسا عبداله زاده به عنوان اعضای هیات رئیسه انتخاب شدند.
 
 
ایرنا

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=283933

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x