تاریخ : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024
0

دستگیری کلاهبردار سایت دیوار در کرج

  • کد خبر : 283332
  • 18 اسفند 1401 - 23:57

رئیس پلیس فتای البرز گفت: شخصی که از طریق ساختن رسید جعلی واریز وجه به حساب کاربران سایت دیوار اقدام به کلاهبرداری ۵۰۰ میلیونی کرده بود، توسط پلیس فتای این استان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ رسول جلیلیان گفت: به دنبال ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق سایت دیوار به پلیس فتا، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
او افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که متهم با مشاهده آگهی فروش ابزار آلات مالباخته با وی تماس برقرار کرده و با بیان اینکه از طریق همراه بانک بهای کالا را شبا کرده و زمان نشستن وجه به حساب طول خواهد کشید، کالای مالباخته را دریافت و متواری شده است.
رئیس پلیس فتای البرز گفت: در ادامه با انجام اقدامات پلیسی هویت متهم شناسایی و با زیر نظر قرار دادن تحرکات وی در یک زمان مناسب نامبرده با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.
سرهنگ جلیلیان گفت: متهم به انجام کلاهبرداری ۵۰۰ میلیون ریالی از مالباخته اعتراف کرده و تحقیقات در زمینه کلاهبرداری های احتمالی دیگر ادامه دارد.
او افزود: شهروندان در هنگام خرید و فروش در سایت و شبکه های مجازی نهایت دقت را به کار بگیرند، چراکه کلاهبرداران در کمین افراد ناآگاه هستند.
 
 
پایگاه خبری پلیس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=283332

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x