تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
0

چهار پروژه فرهنگی گردشگری در محمدشهر گشایش یافت

  • کد خبر : 283320
  • 17 اسفند 1401 - 8:01

چهار پروژه فرهنگی و گردشگری به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت ولیعصر (عج) روز سه شنبه در محمدشهر کرج گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، ‌شهردار محمد شهر در آیین گشایش این پروژه ها گفت: این طرح ها شامل بوستان فرهنگی تفریحی و گردشگری بوستان حاج قاسم سلیمانی به مساحت حدود ۲ هزار متر مربع با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال،‌ بوستان الغدیر به مساحت حدود ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۹ میلیارد و ۴۹۸ میلیون ریال، بوستان لاله به مساحت حدود چهار هزار و ۲۰۰ متر مربع و اعتبار ۲۱ میلیارد ریال است .
مهرداد حسن زاده ادامه داد: بوستان نشاط به مساحت حدود ۲ هزار متر مربع و اعتبار هشت میلیارد ریال از دیگر پروژه های فرهنگی و گردشگری است که امروز در محمد شهر کرج به بهره بهرداری رسید.
شهردار محمد شهر افزود: در این مکان های فرهنگی و گردشگری امکانات ورزشی و تفرجگاهی برای ساکنان این مناطق فراهم شده است.
حسن زاده با اشاره به فعالیت های عمرانی در محمد شهر بیان کرد: امسال ۱۴۰ هزار متر مربع از معابر این شهر بهسازی و آسفالت شد و به تازگی نیز مقادیر زیادی قیر رایگان از محل کمک های دولت برای آسفالت ۶۰ هزار متر مربع از معابر این شهر تامین شده است.
شهردار محمد شهر گفت : امسال در مجموع ۳۵ میلیارد تومان برای آسفالت و بهسازی معابر محمد شهر اختصاص یافته است.
وی ادامه داد: در آستانه بهار ۱۴۰۲ اقدامات موثری برای بهبود وضعیت ترافیکی معابر محمد شهر صورت گرفته ضمن آنکه چهار پارک محله ای برای افتتاح در نیمه شعبان آماده شده است .
حسن زاده با بیان اینکه یکی از رویکردهای مدیریت شهری محمدشهر توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال برای جوانان و خانواده ها است ، گفت : بر همین اساس امسال ساخت سه مجتمع پذیرایی و تجاری بزرگ در این شهر آغاز شده است.
وی ادامه داد: عملیات ساخت یک مرکز تامین مایحتاج عمومی نیز با زیربنای ۱۱ هزار متر مربع همزمان با نیمه شعبان در محمد شهر آغاز می شود ضمن آنکه ساخت یک پارکینگ عمومی به ظرفیت ۱۷۰ دستگاه خودرو در این مجتمع پیش بینی شده است .
احداث ۶ کیلومتر شبکه جمع آبهای سطحی شهردار محمدشهر با اشاره به مخاطرات سیل در سال های گذشته گفت: امسال ۶ کیلومتر شبکه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی در محمد شهر اجرا شد ، همچنین ۱۰ کیلومتر عملیات جدول گذاری در این شهر به اتمام رسید.
محمد شهر در جنوب کلانشهر کرج واقع شده است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=283320

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x