تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

۸۱ تبعه خارجی غیرمجاز در البرز شناسایی شد

  • کد خبر : 282989
  • 07 اسفند 1401 - 10:52

مدیرکل اتباع و امور مهاجرین خارجی استانداری البرز از شناسایی و جمع آوری ۸۱ تبعه خارجی غیرمجاز در این استان در اجرای جمع آوری کودکان کار، متکدی و اتباع خارجی غیرمجاز خبرداد.

سیروس دهقان شیری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طرح جمع آوری کودکان کار، متکدی و اتباع خارجی غیرمجاز در استان البرز با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی از بهمن ماه گذشته به اجرا درآمده است.
وی بیان کرد: این طرح با توجه به گزارش های رسیده به اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز مبنی براینکه برخی از شهرداری ها اقدام به بکارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در حوزه پسماند کرده اند به اجرا درآمد.
دهقان شیری اضافه کرد: کارفرمایان از بکارگیری اتباع خارجی غیرمجاز منع شده اند و در صورت انجام این اقدام مورد پیگیرد قانونی قرار می گیرند .
وی یاد آورشد: چهار نقطه از مراکز پسماند در سطح شهر کرج با همکاری فراجا شناسایی شد که حضور متکدیان و اتباع خارجی غیر مجاز را در آن ها داشتیم .
دهقان شیری در ادامه ضمن اشاره به جمع آوری و طرد تعدادی از اتباع خارجی غیر مجاز، از برخورد با کارفرمایان و پیمانکارانی که اقدام به بکارگیری اتباع خارجی غیرمجاز کرده اند خبر داد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=282989

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x