تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
0

۶ هزار و ۲۴۰ یتیم البرزی زیر چتر حمایت قرار گرفتند

  • کد خبر : 282988
  • 06 اسفند 1401 - 23:41

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: ۶ هزار و ۲۴۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین این استان زیرچترحمایت خیرین و نیکوکاران قرار گرفتند.

امید نجفی فرد روز شنبه در آیین تجلیل از ۳۴۰حامی شاخص و موثر طرح اکرام ایتام و محسنین استان البرز که بیشترین فعالیت و خدمات موثر را برای ایتام داشتند ، افزود: همراهی حامیان و خیرین مایه دلگرمی ایتام است و اکنون ۳۲ هزار نیکوکار از ایتام و فرزندان محسنین البرز حمایت می کنند.
وی بیان کرد: نگاه کمیته امداد به ایتام و فرزندان محسنین، یک نگاه فرهنگی و اعتقادی است بنابراین با هم اندیشی حامیان شاخص و موثر این نهاد، تلاش خواهیم کرد ساختار فکری و سبک زندگی آن‌ها را تغییر دهیم.
نجفی فرد بابیان اینکه امسال کمک های مالی در زمینه اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی، کمک هرینه تحصیلی، ازدواج، معیشت، مسکن، پوشاک و وسایل کمک آموزشی انجام شده است گفت: به‌طور میانگین و از طریق کارت‌های عضو شتاب ماهانه مبلغ یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان به‌حساب ایتام و ۶۵۰ هزار تومان به‌حساب فرزندان محسنین واریز می‌شود.
وی استفاده از بسترهای الکترونیکی را برای جذب حامیان میسر دانست و افزود: مشارکت حضوری و مراجعه به دفاتر کمیته امداد در قالب این طرح فعلاً انجام نمی‌شود و نیکوکاران می‌توانند در این پویش با نام‌نویسی در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین و پرداخت نقدی مستقیم به‌حساب ایتام و محسنین از طریق سامانه ekram.emdad.ir اقدام و همچنین تماس با شماره تلفن ۳۲۸۰۱۰۷۱ فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=282988

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x