تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

دستگیری ۱۸۷ سارق و مالخر در البرز / کاهش ۵۷ درصدی سرقت

  • کد خبر : 282958
  • 03 اسفند 1401 - 17:22

فرمانده انتظامی البرز اعلام کرد: ۱۸۷ سارق و مالخر در اجرای طرح مبارزه با سرقت طی ۱۰ روز گذشته در این استان دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا، سردار حمید هداوند روز چهارشنبه درحاشیه برپایی نمایشگاه کشفیات پلیس البرز اظهار کرد: ارزش اموال کشف شده از این سارقان بیش از ۴۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.
وی اضافه کرد: از مجموع دستگیر شدگان ۱۷۶ نفر سارق و ۱۱ نفر مالخر هستند که در قالب ۷۰ باند فعالیت می کردند.
وی گفت: در اجرای این طرح ۳۷ دستگاه خودرو، پنج قبضه سلاح و مقادیر زیادی لوازم داخل خودرو، منزل ، تجهیزات رایانه ، لوازم اماکن خصوصی، گوشی تلفن همراه و لوازم خانگی کشف شد.
سردار هداوند افزود: با کشف اموال سرقتی ، سارقان تاکنون به یک هزار و ۱۵۰ فقره سرقت اعتراف کرده و شناسایی مالباختگان به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی استان البرز قراردارد.
وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح مبارزه با مخلان امنیت اجتماعی، سرقت، دستگیری سارقان با محوریت پلیس آگاهی استان البرز و شهرستان های تابعه اجرا شد و همچنین تا حصول اهداف پیش بینی شده که همان ارتقای امنیت اجتماعی است ، ادامه دارد.
وی تاکید کرد: پلیس هیچگونه ناامنی و هنجار شکنی را تحمل نخواهد کرد و امنیت جامعه مهمترین اولویت ماموریت بوده و با جدیت با مخلان امنیت برخورد خواهد کرد.
فرمانده انتظامی البرز بیان کرد: اجرای طرح مبارزه باسرقت به صورت محسوس و بسیار چشمگیر در کاهش جرایم موثر بوده و منجر به کاهش ۵۷ درصدی سرقت به عنف و کیف قاپی در استان البرز شده است .
وی افزود: باتوجه به ایام پایانی سال این طرح به صورت مستمر ادامه دارد و طرح های مقطعی نیز در مراکز خرید، بازارچه ها ،پاساژها و سایر مراکز تجاری به صورت روزانه در دستور کار قرار دارد .

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=282958

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x