تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

جشن تکلیف سه هزار دانش آموز البرزی

  • کد خبر : 282957
  • 03 اسفند 1401 - 17:22

سه هزار دانش آموز دختر سوم ابتدایی از مدارس منتخب استان البرز در مصلی کرج با حضور نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، مدیر کل آموزش و پرورش و معلمان جشن بندگی گرفتند.

به گزارش ایرنا، این جشن معنوی، فرهنگی و تربیتی با همکاری ستاد برگزاری نماز جمعه کرج و آموزش و پرورش استان البرز برگزار شد که برنامه های شاد و مفرح با حضور عمو روحانی، نمایش عروسکی، مسابقه، سرود همگانی جشن فرشته ها از جمله برنامه های جشن تکلیف دانش آموزان بود.
دانش آموزان دختر در روز جشن تکلیف خود ۲ رکعت نماز شکر نیز به امامت نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، در مصلی امام خمینی (ره ) کرج اقامه کردند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز روز چهارشنبه در آیین جشن تکلیف این سه هزار دانش آموز دختر البرزی گفت: تاکنون جشن تکلیف متمرکز برای ۶ هزار دانش آموز پایه سوم ابتدایی در استان با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و تربیتی برگزار شده است.
علی حجرگشت افزود: نهادینه کردن معارف و مفاهیم اخلاقی تربیتی در بین دانش آموزان را یک برنامه اولویت دار در حوزه آموزش و پرورش استان البرز ذکر کرد.
وی تصریح کرد: برگزاری جشن های تکلیف دانش آموزی می تواند نقش مهمی در شکل گیری شخصیت دینی و اعتقادی دانش آموزان ایفا کند و استقبال دانش آموزان از برگزاری برنامه های این چنینی بستر بسیار خوبی برای تحقق برنامه های تربیتی است.
حجرگشت با اشاره به میزان مشارکت دانش آموزان در جشن های تکلیف دانش آموزی، اضافه کرد: جشن های تکلیف دانش آموزی در استان از نیمه اول آذرماه ۱۴۰۱ آغاز شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: برگزاری این برنامه ها گام مهمی در راستای تحقق ساحت تربیت اعتقادی؛ عبادی و اخلاقی سند تحول بنیادین است.
۵۳۰ هزار دانش آموزان البرز در سال تحصیلی جاری در ۱۲ هزار و ۸۴۴ کلاس درس در البرز مشغول تحصیل هستند .

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=282957

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x