تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

ادعای عجیب بیرانوند؛ بازیکن تیم آلومینیوم قبل از بازی مصدوم شده بود!

  • کد خبر : 282222
  • 12 بهمن 1401 - 20:21
ادعای عجیب بیرانوند؛ بازیکن تیم آلومینیوم قبل از بازی مصدوم شده بود!

باشگاه پرسپولیس جدا از اعتراض به صحنه آفساید بر این عقیده است؛ صحنه برخورد علیرضا بیرانوند با میلاد فخرالدینی خطا نبوده و نباید دروازه بان آنها با کارت قرمز مواجه می شد.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

زمانی که مرتضی منصوریان داور مسابقه پرسپولیس – آلومینیوم اراک رای به اخراج علیرضا بیرانوند داد، دروازه بان پرسپولیس حاضر نمی شد زمین بازی را ترک کند و معتقد بود خطایی را روی بازیکن حریف مرتکب نشده است.

بعد از این اتفاق کانال رسمی باشگاه آلومینیوم اراک تصویری از پای زخمی میلاد فخرالدینی را منتشر کرد و نوشت دروازه بان تیم پرسپولیس روی بازیکن آنها خطا کرده است.

علیرضا بیرانوند در واکنش به انتشار این تصویر گفت: مثل اینکه باشگاه آلومینیوم عکسی گذاشته بود از پای فخرالدینی، من به نظرم او قبل از بازی مصدوم شد. من مچ پای او را زدم، این چه حرکاتی است. من به شما قول می‌دهم این تیم پرسپولیس کم نخواهد آورد. من امروز کلی انرژی گرفتم از هواداران و حس خوبی داشتم که واقعا یار دوازدهم ما بودند و چقدر انرژی دادند. ما نیمه دوم ده نفره فشار آوردیم. به نظرم هواداران نگران نباشند، ما با تفاضل گل دوم هستیم و با مدعیان بازی داریم. با تیم های روبرو بازی داریم و مطمئن باشید قبل از جام حذفی ما با تیم دوم ۴-۵ امتیاز فاصله خواهیم داشت.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=282222

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x