تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
0

طرح نظام پایش اشتغال در البرز آغاز شد

  • کد خبر : 282083
  • 10 بهمن 1401 - 6:16

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز اعلام کرد: طرح نظام پایش اشتغال با هدف راستی آزمایی تعداد جذب شدگان جدید در صنایع و سایر مراکز اشتغال استان آغاز شد.

به گزارش کمال مهر، عبدالله دارایی روز یکشنبه به خبرنگاران گفت : برابر ابلاغ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این طرح به مدت ۴۰ روز در استان البرز ادامه خواهد داشت.
وی اظهار کرد: نظارت بر تمام طرح های ثبت شده در سامانه رصد ملی اشتغال با هماهنگی مراکز مشاوره اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی به صورت میدانی و حضوری از برنامه های این طرح است.
دارایی افزود: یکی از اهداف اجرای طرح نظارت بر سامانه رصد ملی اشتغال در استان البرز میزان راستی اشتغال ثبت شده توسط دستگاه های اجرایی و تهیه گزارش های لازم به منظور اعتبار سنجی آنها است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز خاطرنشان کرد: به رغم تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال استان البرز و ثبت آن ها توسط دستگاه های اجرایی متعهد اشتغال در استان البرز، فرایند ثبت اشتغال در سامانه ادامه خواهد داشت .
دارایی گفت: در این طرح ناظران اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی البرز با توجه به مشخصات کامل اشتغال یافتگان جدید به محل کار یا محل فعالیت آنان مراجعه و با استفاده از نرم افزار های الکترونیکی نسبت به راستی آزمایی و انطباق وضعیت موجود با داده های سامانه اقدام خواهد شد.
امسال سهمیه ایجاد اشتغال استان البرز برای حدود ۶۰ هزار نفر تعیین شده است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=282083

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x