تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
1

باند غربی قطعه دوم آزاد راه تهران – شمال در مرحله تکمیل است

  • کد خبر : 281822
  • 01 بهمن 1401 - 23:17

سرپرست معاونت عمرانی استانداری البرز اعلام کرد: باند غربی قطعه دوم آزاد راه تهران – شمال به طول ۲۲ کیلومتر در مرحله تکمیل قرار دارد و تا بهار سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایرنا، احمد افضلی روز شنبه در حاشیه بازدید از پروژه آزاد راه تهران – شمال افزود: با توجه به دستور و پیگیری های استاندار البرز، باند رفت آزاد راه تهران- شمال تا بهار ۱۴۰۲ زیر بار ترافیک می رود.
وی اظهار کرد باند رفت قطعه دوم آزاد راه تهران – شمال به پیشرفت فیزیکی ٨٩ درصدی رسیده و پیش‌بینی می‌کنیم با تامین مالی طی سه سال آینده به اتمام برسد.
افضلی گفت : پروژه آزادراه تهران – شمال که عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۷۶ آغاز شده، تاکنون قطعه نخست آن به طول ۳۲ کیلومتر و قطعه چهارم به طول ۲۰ کیلومتر افتتاح شده و در حال بهره‌برداری است.
سرپرست معاونت عمرانی استانداری البرز افزود: از قطعه دوم این آزادراه نیز تاکنون تونل البرز به‌ عنوان طولانی‌ترین تونل کشور به طول بیش از ۶ کیلومتر تکمیل شده است.
وی ادامه داد: قطعه سوم آزاد راه تهران – شمال به طول ۴۷ کیلومتر پل زنگوله در ابتدای استان مازندران به قطعه چهارم این آزادراه متصل می‌ کند که ساخت این قطعه نیز در دست اقدام است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=281822

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x