تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
1

مشکلات ۱۳۷ زندانی بند نسوان ندامتگاه فردیس بررسی شد

  • کد خبر : 281489
  • 22 دی 1401 - 15:24

مدیرکل دادگستری، دادستان و برخی از مسوولان قضایی استان البرز در آستانه سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) با حضور در ندامتگاه فردیس مشکلات ۱۳۷ زندانی بند نسوان این ندامتگاه را بررسی کردند.

به گزارش دادگستری البرز، مدیر کل دادگستری البرز در این حاشیه این بازدید گفت : ۱۲ نفر از قضات خانم از حوزه‌های مختلف قضایی دادگستری کل استان با حضور در ندامتگاه فردیس به بررسی مشکلات قضایی بانوان مددجوی این ندامتگاه پرداختند.
حسین فاضلی هریکندی افزود: به منظور دقت بیشتر و نیز تسریع در رسیدگی به درخواست‌ها، با همکاری ندامتگاه فردیس، اطلاعات مربوط به پرونده‌های بانوان زندانی در اختیار قضات قرار گرفت.
وی ادامه داد: در بازدید انجام شده برای ۲۰ نفر دستور تسریع در رسیدگی، ۲۰ نفر تخفیف در قرار تامین، چهار نفر دستور پابند الکترونیکی، ۶ نفر تعلیق اجرای مجازات، ۲۳ نفر مرخصی، ۲ نفر زندان باز، ۹ نفر اعسار و ۶ نفر آزادی مشروط دستور لازم صادر شد.
فاضلی هریکندی تصریح کرد: سه نفر از زندانیان زن نیز که خانواده آن‌ها دچار مشکلاتی بودند برای تشکیل پرونده و اقدامات حمایتی به انجمن حمایت از زندانیان معرفی شدند و همچنین پرونده سه نفر نیز به کمیسیون عفو و تخفیف مجازات استان ارجاع شد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=281489

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x