تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

اسکرین شات و‌ توضیحات قانونی درباره جنجال یزد

  • کد خبر : 281427
  • 16 دی 1401 - 20:36
اسکرین شات و‌ توضیحات قانونی درباره جنجال یزد

فرهاد شاهمیری، ناظر بازی جنجالی لیگ‌ توضیحاتی را درباره اتفاقات این‌مسابقه ارائه داد.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه”، دو روز شاهد اتفاقاتی جنجالی و عجیب در لیگ برتر والیبال ایران بودیم. جایی که در جدال بین دو تیم شهداب یزد و ایفاسرام اردکان اتفاقات کم‌سابقه ای رخ داد و حتی اردکانی ها برای ۱۵ دقیقه زمین بازی را ترک کردند اما در نهایت این دیدار هر طور که بود ادامه پیدا کرد و ۳-۱ به سود شهدای خاتمه یافت.

در همین راستا امروز مدیرعامل باشگاه ایفاسرام در مصاحبه ای با ورزش سه فرهاد شاهمیری را هدف قرار داد و به شدت نسبت به او معترض شد. محمد جواد شاکر در این باره گفت: “از شما یک سوال دارم. مگر ناظری که فدراسیون می فرستد وظیفه اش نظارت نیست؟ وقتی دارند از روی سکوها یک سری شعار می‌دهند که واقعا شرم آور است و من حتی نمی توانم آنها را به زبان خودم بیاورم، ناظر نباید بیاید و بازی را متوقف کند؟ من خودم بارها دیده ام که ناظران این کار را انجام داده‌اند. یا اینکه آیا ناظر داوری وظیفه اش این است که از بازیکنان ما فیلم بگیرد؟

ناظر داوری باید بر کارهای داور نظارت کند. باید به داور نمره بدهد و بگوید تو خوب بودی یا بد اما آیا این وظیفه را هم دارد که از بازیکن ما فیلم بگیرد؟ آقا من نمی فهمم که چرا فقط از بازیکن ما فیلم گرفتی و روی زمین ما زوم بودی. مگر بازیکنان حریف به داور اعتراض نمی کردند؟ مگر بازیکنان آن‌ها بعضی مواقع نمی خواستند نظراتشان را به داور تحمیل کنند؟ اینها را همه داشتند می دیدند.”

حالا فرهاد شاهمیری اطلاعاتی را در اختیار ما قرار داده و‌ تاکید کرده که که این فیلم‌ گرفتن ها یک‌اتفاق متداول است. ناظر داوری این دیدار جنجالی به ورزش سه گفت: ” بله یکی از وظایف ناظر داوری گرفتن فیلم از داوران در جریان بازی  است  تا هم بعد بازی نسبت به علائم عملکرد آنها در صحنه ها و کار آموزشی در سمینار های داوری استفاده کند .ایشان از مربی تیم آقای طلوع کیان بپرسند ایشان میدانند چون با بنده هم باشگاه های آسیا بود هم قهرمانی آسیا بودند و می‌توانند به ایشان توضیح بدهند.

1788838

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=281427

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x