تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

لطیفی در رفسنجان مثل عمری در پرسپولیس

  • کد خبر : 281419
  • 16 دی 1401 - 20:35
لطیفی در رفسنجان مثل عمری در پرسپولیس

تیم فوتبال مس رفسنجان پس از ورود امید لطیفی توانست سرانجام دروازه پیکان را در خانه باز کند و به سوی چهارمین پیروزی فصل خیز بردارد.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش‌سه”، بازی در حال نزدیک شدن به دقیقه ۷۰ بود و مس در حال تجربه یازدهمین تساوی فصل بود؛ موضوعی که با وجود عملکرد فوق‌العاده در فاز دفاعی نارنجی‌پوشان رفسنجانی برای تمامی اعضای این تیم آزاردهنده به شمار می‌رود.
چهار دقیقه پس از ورود امید لطیفی اما ماجرا عوض شد و او موفق شد در دقیقه ۶۹ روی پاس خوب لوسیانو پریرا گل اول تیمش را وارد دروازه پیکان کند تا شاگردان ربیعی با آرامش بیشتری به مسابقه ادامه بدهند و گل دوم هم توسط مهدی ترکمان از راه رسید.
این البته اولین مرتبه نیست که امید لطیفی چنین تغییر بزرگی ایجاد می‌کند. او سال گذشته در مصاف با نساجی مازندران نیز به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و توانست دروازه شاگردان ساکت الهامی را باز کند تا در ادامه گل دوم توسط مهدی حسینی به ثمر رسانده شود و شاگردان ربیعی یک پیروزی مهم را در مسیر کسب رتبه ششمی لیگ بیست و یکم جشن بگیرند. 
پیروزی برابر شاگردان مجتبی حسینی مس را ۲۲ امتیازی کرد تا با وجود پیروزی تراکتور و هم امتیاز شدن با این تیم، همچنان این نماینده رفسنجان باشد که صدرنشین مسابقات است.
امید لطیفی در بازی‌های پیش فصل هم یکی از آماده‌ترین بازیکنان اردوی مس رفسنجان بود و در دیدارهای دوستانه عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت، ولی حضور منشا و پریرای باتجربه سبب شده بود تا او به عنوان بازیکن تعویضی مدنظر قرار بگیرد؛ اما در رفسنجان نیز با توجه به شرایط منشا هیچ بعید نیست که در نیم فصل دوم این امید لطیفی باشد که مانند محمد عمری در پرسپولیس نام‎‌های بزرگ را برای رسیدن به ترکیب اصلی کنار بزند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=281419

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x