تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
0

یک چهره ویژه و غیرمنتظره در تمرین آرژانتین

  • کد خبر : 280689
  • 24 آذر 1401 - 21:30
یک چهره ویژه و غیرمنتظره در تمرین آرژانتین

سرخیو آگوئرو با پوشیدن لباس تمرین تیم ملی آرژانتین، یک جلسه تمرینی سبک را با هم تیمی های سابقش برگزار کرد.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه”، تمرینات تیم ملی آرژانتین پس از یک روز استراحت، از سر گرفته شد. در جلسه تمرینی امشب، بازیکنان ذخیره و تعویضی، تمرینات پرفشارتری را در درون زمین سپری کردند و بازیکنانی که برابر کرواسی از ابتدا به میدان رفته بودند نیز راهی سالن بدنسازی شدند.

آرژانتین که خود را برای فینال بزرگ برابر فرانسه آماده می کند، با سورپرایزی در تمرین امشب خود مواجه شد. سرخیو آگوئرو بازیکن سابق آرژانتین یکی از نفراتی بود که با پوشیدن لباس تمرین تیم ملی، به همراه اوتامندی و پاردس، راهی زمین تمرین شد و با افرادی مانند مولینا، تاگلیافیکو، جولیان و کوتی رومرو مشغول انجام تمرینات شد.

البته این اولین بار نیست که آگوئرو در کنار هم تیمی های سابقش حاضر می شود. او در این روزهای آخر عملاً با تیم زندگی می کند. او لذت تمرین را برای مدتی به تنهایی، بسیار سبک، اما با لباس تیم ملی، به دست آورد. در ویدئویی که نیکلاس اوتامندی در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کرده است، آگوئرو در حالت انجام تمرینات کششس دیده می‌شود و انگار واقعا او یکی از نفراتی است که قرار است در دیدار فینال به میدان برود.

یک سال پیش بود که آگوئرو به دلیل مشکلات قلبی، مجبور شد که فوتبال را برای همیشه کنار بگذارد. او با حضور در قطر، به یک بمب روحیه در کنار هم تیمی های سابقش تبدیل شده و امیدوار است که روز یکشنبه، جام قهرمانی توسط دوست صمیمی او یعنی لیونل مسی بالای سر برده شود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=280689

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x